نماینده ی انجمن گرافیک استان کرمانشاه گفت:دولت اصلاح طلبان از هنرمندان برای رسیدن به منافع خود استفاده می کند، و با گذشت چهار سال از دولت تدبیر و امید گفتمانی با هنرمندان استان انجام نشد و اگر شرایط به همین وضع باشد فایده ندارد و درصورت ادامه حمایت خود را از آنان قطع خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۲۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱ 17 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، حبیبیان در نشست اصحاب فرهنگ و هنر با استاندار در سالن * شهدای دولت * استانداری اظهارداشت:   نشست استاندار با اصحاب فرهنگ‌وهنر جنبه ی سیاسی دارد، چراکه مهم ترین رویکرد اصلاح طلبان استفاده از هنرمندان برای رسیدن به منافع خود است.

وی گفت: ما  از جامعه ی اصلاح طلبان انتظار فراوانی داریم، دولت های دیگر هرچند در ظاهر حمایت خود را از هنرمندان اعلام نکرده اند اما در عمل به وضعیت هنرمندان رسیدگی کرده اند.

نماینده ی انجمن گرافیک استان کرمانشاه با بیان اینکه در سفر سال گذشته  رئیس جمهوری به استان هنرمندان ۴۰۰ قطعه شعر را با نام *نهاد اعتدال * جمع آوری کردند، تصریح کرد: این هنرمندان  از رئیس جمهور شغل و در آمد نخواستند، فقط خواهان توجه به آنان بودند.

حبیبیان اظهارداشت: جای هنرمندان در عرصه ی فرهنگ وهنر شهری خالی است، که در کرمانشاه عده ای با استفاده ازشرایط خود فرهنگسرا را تبدیل به تبلیغات سیاسی خود کرده اند، درحالیکه خبری از انجام فعالیت های هنری نبوده و وضعیت فرهنگ و هنر در این دوره هیچ تغییری نکرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار