رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: مشکلات کنونی اقتصاد کشور نیازمند مدیریت انقلابی و توانمند است که این مدیریت دغدغه برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم را داشته باشد.
کد خبر: ۴۲۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم ،بهروز همتی  داشت: این مدیریت انقلابی باید بتواند مشکلات بر سر راه تولید و بیکاری را برطرف کرده و برای جوانان زمینه‌های اشتغال جوانان را فراهم کند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه افزود: مردم باید با تمام قوت از کاندیدایی حمایت کنند که در جهت محرومیت‌زدایی از قشر محروم جامعه برنامه داده و نه در  جهت خدمت‌دهی به مرفه‌ها گام برمی‌دارد.

همتی با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد گفت: متأسفانه رکود در بخش اقتصادی موجب مشکلات فراوانی برای کشور شده است و دولت آینده به عنوان قوه اجرایی کشور باید گام جدی برای حل مشکلات کشور بردارد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید قدرت و توان فکری، جسمی و برنامه‌ریزی برای ساماندهی مشکلات جامعه را داشته باشد افزود: این دولت باید دل در گرو خدمت به مردم مستضعف و محروم کشور داشته باشد زیرا بار اصلی انقلاب بر دوش این افراد بوده و هست.

همتی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سالهای اخیر به ویژه سال گذشته و امسال بحث اقتصاد مقاومتی را سرلوحه همه فعالیت‌های مسئولان دولتی قرار داده است عنوان کرد: دولت گامهای موفقی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی برنداشته است.

وی با اشاره به اینکه جبهه مردمی درصدد است که تلاش کند که وضعیت موجود و به‌ویژه مسائل اقتصادی را تغییر دهد افزود: در شرایط کنونی و با اتحاد حجت‌الاسلام رئیسی و قالیباف فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی این جبهه در یک راستا قرار گرفته است.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی استان کرمانشاه جدا از مسائل کشوری نیست گفت: اگر چه مشکلات اجتماعی و اقتصادی کشور عمومی است اما در برخی از شاخص‌ها مانند بیکاری، اعتیاد، طلاق و غیره وضعیت کرمانشاه بحرانی‌تر از استانها است و این مشکلات همه ناشی از رکود بازار کار و اشتغال بوده که مردم خواهان تغییر در وضعیت هستند.

وی با اشاره به اینکه رئیسی با شعار تغییر به نفع مردم در عرصه انتخابات حضور دارد افزود: امید بستن به کدخدا نه تنها مشکلات را حل نخواهد کرد بلکه دامنه مشکلات را افزایش می‌دهد و باید با توکل به خدا و بهره‌گیری از نیروهای انقلابی، متفکر و انقلابی در استان یک تحول اساسی و  مناسب صورت بگیرد.

همتی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی، دامپروری و منابع آبی گفت: بهره‌وری و بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها تاکنون به شکل مناسبی در استان انجام نشده است و امیدداریم دولت آینده، دولتی باشد که بتواند سرمایه داخلی استان‌ها به‌ویژه کرمانشاه را به نحو احسن به‌کار گیرد و ضمن ایجاد ارزش افزوده و ثروت کشور را از این وضعیت رکود خارج کند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دولت به عنوان قوه اجرایی کشور مکلف به اجرای قوانین مصوب مجلس و دولت است افزود: دولت آینده باید چالاک، چابک، قدرتمند و جوان باشد و دولتی که از کهولت خود رنج می‌برد و نه تنها قادر به جابه‌جایی خود بلکه نمی‌تواند تغییری اساسی در وضعیت نابسامان اقتصادی کشور ایجاد کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار