با حضور مسئول هیئت مرکزی گزینش بنیاد، مسئول جدید گزینش بنیاد کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۴۲۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایثار "واحد کرمانشاه" در نشستی با حضور حجت الاسلام عسگری مدیر کل بنیاد کرمانشاه مهدوی فر مسئول دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش بنیاد شهید و امور ایثارگران از زحمات چند ساله فرج اله کلهر مسئول گزینش بنیاد تقدیر و روان بخش یزدانی به عنوان مسئول جدید این حوزه معرفی شد.

حجت الاسلام عسگری در سخنانی گزینش را از مهمترین کارکردها در مجموعه بنیاد شهید برشمرد و افزود: با عنایت به اینکه گزینش دروازه ورودی به این نهاد مقدس است پس به خوبی می توان بسیاری از مشکلات اداری و نیازهای سازمان را از این طریق سامان بخشید.

مدیر کل بنیاد کرمانشاه گفت: یقینأ دقت لازم و کافی در مراحل ابتدایی گزینش خود می تواند از بروز خیلی از آسیب ها جلوگیری کرده و زمینه حضور افرادی توانمند و معتقد به مبانی و ارزش های ناب اسلامی در بنیاد را فراهم کرد

مسئول بنیاد استان در ادامه آسیب شناسی اداری را یکی از کارکرد های هیئت گزینش عنوان کرده و افزود: با بررسی نقاط آسیب پذیر در بنیاد و حل و فصل آن به خوبی می توانیم به اهداف سازمانی دست پیدا کرده و خدمات بهتری را به ایثارگران ارائه کنیم.

در ادامه مجید مهدوی فر مسئول دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش بنیاد نیز گزینش را از حساسترین بخش های بنیاد برشمرده و اظهار داشت: کار گزینش از امور مهمی است که با روح و روان مسئولین این حوزه سر و کار داشته و حساسیت خاصی را می طلبد.

مهدوی فر افزود: بنیاد شهید یک سیستم و مجموعه ای به هم پیوسته است که بایستی همه ما برای تحقق هرچه بهتر اهداف این سازمان تلاش کنیم و این امری است که با همکاری و همفکری دیگر بخش های اداری قابل حصول و دست یافتنی است.

در پایان این نشست از زحمات جندساله فرج اله کلهر در این حوزه تقدیر و روان بخش یزدانی به عنوان مسئول جدید گزینش بنیاد معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار