تابناک: تیم پمینای اصفهان با حضور در لیگ برتر ضمن حفظ سهمیه بسکتبال اصفهان، با به نمایش گذاشتن بازی های زیبا از خود آبرو بسکتبال اصفهان را حفظ کرد.
کد خبر: ۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 20 January 2015

به گزارش تابناک، چند روز پیش از آغاز لیگ برتر بسکتبال کشور یعنی زمانی که دو باشگاه فولاد ماهان و ذوب آهن قصد تیمداری در لیگ برتر بسکتبال را نداشتند، با تلاش های دوستداران بسکتبال، یک شرکت تجاری به نام پمینا حاضر شد هزینه های حضور یک تیم اصفهانی را در لیگ تأمین کند.

محسن صادق زاده در گفت وگو با تابناک درباره حضور پمینا در سوپرلیگ برتر بسکتبال، گفت: باشگاه ذوب‌آهن به گفته مدیرعامل این باشگاه به خاطر مشکلات بازیکن خارجی این تیم نمی‌توانست در لیگ امسال شرکت کند، فولاد ماهان هم از سال گذشته مشکل داشت و حتی سال پیش هم بازیکنان بومی این تیم برای حفظ بسکتبال در اصفهان تلاش می‌کردند و بدون هیچ چشم‌داشتی برای این تیم بازی می‌کردند و دستمزدی هم دریافت نکردند.

وی بیان کرد: به هرحال تلاش‌های بسیاری شد تا اصفهان بتواند اسپانسر پیدا کرده و حتی اسپانسری قبول کرد که در هزینه‌های تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن کمک کند و در عوض باشگاه ذوب‌آهن هم به فعالیت خود در بسکتبال ادامه دهد، متأسفانه به خاطر مشکلاتی که برای باشگاه ذوب‌آهن در چند هفته‌ای که پخش تلویزیون نداشت، به وجود آمد این فرد از حمایت منصرف شد.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان تصریح کرد: ما در هفته مانده به شروع مسابقات با صحبت‌هایی که با بهمن سلیمانی انجام دادیم و با هماهنگی‌های رئیس فدراسیون، توانستیم یک اسپانسر پیدا کرده و این اسپانسر امسال به عنوان متولی بسکتبال در اصفهان در لیگ برتر شرکت می‌کند.

وی افزود: شرکت پمینا امسال برای نخستین بار در عرصه ورزش سرمایه‌گذاری کرده تا ما بتواند از ظرفیت مناسب این رشته در اصفهان حمایت کند و ما امسال هم نماینده‌ای در سوپرلیگ بسکتبال کشور داشته باشیم.

صادق‌زاده اظهار کرد: متأسفانه مشکل بزرگ امسال ما این است که بازیکنان داخلی، اصفهان به شهر‌های دیگر رفته‌اند و از همین رو ما مشکلاتی در جذب بازیکن داریم و امیدوارم بتوانیم با همین تعداد بازیکن شرایط خوبی در لیگ داشته باشیم؛ ما با وجود مشکلات بسیار و کمبود‌ها، 12 بازیکن اصفهانی جذب کرده‌ایم و امکان دارد بتوانیم 3 بازیکن دیگر هم از شهر‌های دیگر به این تیم‌ اضافه کنیم.

پمینا با توجه به بضاعت کمی که داشت، بازی های خوبی از خو دبه نمایش گذاشت و توانست توجه ها را به خود جلب کند. پمینا در برابر تیم هایی که در حد خودش بودند بازی های خوبی انجام داد و توانست در پایان دور اول و دوم در رتبه ششم به ایستد.

هر چند که پمینا از صعود به مرحله نهایی باز ماند اما بازی های خوب این تیم در لیگ حریفان را متعجب کرده بود.

صادق زاده در گفت و گویی با تسنیم پیرامون تیم پمینا گفته بود، ما بر اساس تعریف مشخصی وارد لیگ شدیم و بر همین اساس حرکت می‌کنیم بنابراین سعی می‌کنیم که این فضای خالی ایجاد شده در بسکتبال اصفهان را به خاطر نبود ذوب‌آهن و فولاد ماهان به بهترین نحو پر کنیم.

وی افزود: تمام تلاشمان این است که نماینده‌ای باشیم که چراغ بسکتبال اصفهان را روشن نگه داریم و با نگاهی به آینده به راه خود ادامه می‌دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار