فرمانده انتظامی شهرستان از توقیف محموله 400 میلیون ریالی فندک قاچاق و دستگیری اعضای یک باند قاچاق در این زمینه خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 24 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان برای وارد کردن یک محموله فندک به داخل شهر کرمانشاه با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: برای توقیف این محموله ماموران یگان امداد به محور قزانچی اعزام شدند و پس از شناسایی سه خودروی حامل بار قاچاق، با انجام اقدامات پلیسی آن ها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه سه متهم در این زمینه دستگیر شده اند، اظهار کرد: پس از بررسی های به عمل آمده توسط ماموران یگان امداد از این باند 41 هزار عدد فندک قاچاق به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ شیرزادی افزود: متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند و بار مکشوفه نیز به ستاد مبارزه با کالا و ارز استان کرمانشاه تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز همواره در دستور کار انتظامی شهرستان کرمانشاه قرار دارد، ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی به منظور شناسایی و دستگیری باند های عمده قاچاق کالا و ارز به صورت جدی دنبال می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار