کد خبر: ۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶ 11 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه ،عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه و رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس در بیان رمز ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در عظمت رهبری آن است که در میان انقلاب‌های جهان قوی‌ترین رهبری از آن انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: امام وحدت کلمه را محور قرار داد و همه گروه‌های سیاسی همه اقوام و پیروان تمام ادیان را کنار یکدیگر جمع کرد به گونه‌ای که هیچ فرد یا گروهی را در آن زمان نمی‌توان پیدا کرد که نسبت به موضوع انقلاب بی‌تفاوت باشد.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس اظهار داشت: رهبری امام برای نظام اسلامی پیروزی‌های زیادی به ارمغان داشته و پس از امام (ره) رهبر معظم انقلاب نیز با قدرت نظام را رهبری کرد و علت پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به همین رهبری مقتدر نظام است.

فتاحی خاطرنشان کرد: رهبری نظام جمهوری اسلامی در جهان کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است و امروز شاهد هستیم پس از گذشت 36 سال جایگاه ایران به عنوان یک ابرقدرت منطقه‌ای در خاورمیانه تثبیت شده و حرف اول را می‌زند و در عرصه جهانی نیز از حیثیت و آبروی لازم برخوردار است.

وی افزود: ما امروز به خود افتخار می‌کنیم که مستقل و آزاده هستیم و تحت حمایت هیچ کشوری نیستیم و با قدرت کشور خود را اداره می‌کنیم و 36 سال است که در مقابل انواع تحریم‌ها ایستادگی کرده‌ایم.

رئیس فراکسیون اهل تسنن مجلس اظهار داشت: این جزو معجزات قرن است که  ایران اسلامی علیرغم تمام تحریم‌ها با قدرت در عرصه‌های مختلف به پیش می‌رود و ما انشاءالله پرچم این نظام و انقلاب را به امام عصر تحویل خواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار