بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای خواستار شفاف‌سازی از سوی شورای نگهبان قانون اساسی در مورد تخلفات صورت گرفته در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شد.
کد خبر: ۴۲۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس ، بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای خواستار شفاف‌سازی از سوی شورای نگهبان قانون اساسی در مورد  تخلفات صورت گرفته در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شد.

در این بیانیه آمده است: ملت ایران بار دیگر با حضور مثال‌زدنی خود در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت خود در امر تعیین سرنوشت خود را به جهانیان نشان داد، لذا باید خداوند را به‌خاطر این نعمت بزرگ شکر کرد، چراکه علاوه بر تثبیت نظام مردم‌سالاری دینی، قلب مستضعفان و محرومان عالم از در صحنه بودن امت ایران اسلامی شاد شد.

این بیانیه می‌افزاید: از آن‌جایی که تعیین سرنوشت، حق اساسی انسان‌ها است، لازم است آرای مردم همان‌گونه که انتخاب کردند، دیده شود و اگر در گوشه و کنار تخلفی از افرادی سر زد، شورای محترم نگهبان با قدرت از حق‌الناس محافظت کند و نگذارد خدایی ناکرده حق کسی در انتخاب آزادانه و بدون تهدید و یا هرگونه تخلف و محدودیتی که آزادی او را سلب می‌کند، ضایع شود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: شورای محترم نگهبان قانون اساسی بر حسب وظیفه خود باید بدون در نظر گرفتن مصلحت‌سنجی‌های مقطعی از مصلحتی بزرگ‌تر (یعنی اعتماد مردم به نظام در امین بودن و حفاظت از آرا و داشتن حق انتخاب آزاد) حراست و حفاظت کامل کند.

بیانیه مذکور تصریح می‌کند: در خصوص تخلفات صورت گرفته باید شفاف‌سازی کامل صورت بگیرد تا شبهه‌ای در اذهان باقی نمانده باشد و اعتماد به مجموعه نظام در صیانت از آرا چه 
در حین انتخابات و چه بعد از آن بر همگان چندباره آشکار شود و اعضای محترم شورای نگهبان بدانند قطعاً ملت ایران در دفاع از حق با آنان همراه خواهند بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار