اولین شب داستان استان فارس شامگاه دوشنبه 11 خرداد و به میزبانی جهرم، در تالار فردوسی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 03 June 2015
تابناک فارس به نقل از ایسنا:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم، در خصوص برگزاری این همایش ادبی، به خبرنگاران گفت: در این برنامه شش قطعه داستان کوتاه از نویسندگان ایرانی و خارجی توسط شش گوینده خوانده شد.

نعمت‌اللهی با بیان اینکه بین داستان‌خوانی گروه موسیقی سه نفره به رهبری محسن زارعی قطعاتی از موسیقی‌های فاخر را اجرا کرد، افزود: در اولین شب داستان آقایان ابوالفضل قاسم‌زادگان، حسین خوشنام و خانم‌ها مهناز نعمت‌زادگان، فاطمه مولای زاهدی، مهسا مستعان و ندا چهارگانه به قرائت داستان‌ها پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه که تا کنون در جهرم سابقه نداشته، کاری مشترک از انجمن‌های اهل قلم، انجمن هنرهای تجسمی و انجمن موسیقی شهرستان جهرم بود و با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان فرهنگ‌دوست شهرستان جهرم با داستان و ادبیات داستانی اجرا شد.

به گزارش ایسنا از نکات این برنامه طراحی دکور این مراسم و همچنین کلیپ و تیتراژ این مراسم بود که به همراه داستان‌خوانی‌ها و اجرای موسیقی زنده بسیار مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت.

از دیگر ویژگی‌های این برنامه حضور اساتید ادبیات و چهره‌های فرهنگی شهرستان جهرم در این مراسم بود و در پایان برگزارکنندگان این برنامه اظهار امیدواری کردند که بتوانند در آینده‌ای نزدیک دومین شب داستان را با کیفیت بهتر برای دوستداران فرهنگ و ادب برگزار کنند.

این برنامه با حمایت مدیریت آموزش و پرورش، مرکز جهرم‌شناسی و یکی از نشریات طنز برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار