دکترحجت الله میرزایی معاون اقتصادی وزارت تعاون . کار و رفاه اجتماعی در بازدید از نیروگاه سکل ترکیبی زواره ضمن نشست با کارشناسان این نیروگاه بر برنامه ریزی برای رشد فراگير و با ثبات و توسعه اشتغال در کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۴۳۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 28 May 2017
به گزارش تابناک اصفهان، دکترحجت الله میرزایی  با توجه به اهمیت رونق بخش مولد اظهار داشت: مابایدمهمترین تلاشمان در این دوره . گذر از سیاست های کلان به سمت سیاست های خرد باشد.
 
در چهار سال گذشته تمركز سياستگزاري اقتصادي به سیاست های سطح کلان مثل: مهار تورم . بهبودفضای کسب وکار. ایجاد رشد اقتصادی وایجاد تراز تجاری مثبتوتلاش برای بهبودروابط بین اللمللی بوده ولی درچهار سال پیش رو باید بخش قابل توجهی ازاین تمرکز برحل وفصل بنگاه های صنعتی به خصوص بنگاه های بزرگ باشد.
 
دکتر میرزایی بعنوان یک اقتصاد دان معتقد است : باید یک تمرکز جدی روی بنگاه های بزرگ صورت بگیردواین امر الزامات خاصی را برای سازماندهی توسط مدیریت اقتصادی کشور تعریف می کند وبخش بزرگی از این سیاست گذاری در وزارت خانه صنعت معدن تجارت و سازمان سرمایه گذاری خارجی وشبکه بانکی وهمچنین استانداری ها محقق می شود.
 
نیروگاه 484 مگاواتی زواره از نیروگاه های فعال کشور است که توانسته نسبت به اشتغال جوانان متخصص منطقه اردستان استان اصفهان، موفق باشد. این نیروگاه توسط شرکت پرشیان فولاد پایه گذاری شده و اداره می شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار