معاون وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد؛
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشت و صنعت و دامپروری مغان به عنوان یک بنگاه عظیم اقتصادی و صنعتی در مسیر رشد و توسعه قرار دارد
کد خبر: ۴۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶ 03 June 2015

به گزارش ایرنا ، عباس کشاورز در حاشیه بازدید از مزارع تحقیقاتی و آزمایشی این شرکت افزود: در بازدیدی که اوایل پارسال از این مجموعه داشتیم این شرکت خرابه ای بیش نبود و در وضعیت بسیار تاسف باری قرار داشت.


وی گفت: عملکرد گندم و تولید شیر خام در سال گذشته در این بنگاه اقتصادی و صنعتی بسیار نامطلوب و رکود در این شرکت حاکم بود.

به گفته وی ، در سایه تلاش های مدیریت جدید و برنامه ریزی های صورت گرفته اکنون این کشت و صنعت رشد قابل توجهی داشته اگرچه با وضعیت آرمانی هنوز فاصله دارد.

کشاورز با بیان این که نتایج طرح ها و برنامه های کشاورزی به صورت تدریجی خود را نمایان می کند اظهار کرد: اطلاعاتی که در جریان بازدید امروز مبادله شد حاکی از آن است گام های بلندی در راستای پیشرفت و پویایی کشت و صنعت مغان در حوزه ها و بخش های مختلف برداشته شده است.

وی با اعلام این که تغییرات بسیار خوب و قابل لمسی در این کشت و صنعت در یک سال اخیر اتفاق افتاده گفت: وضعیت گندم این شرکت در مقایسه با سال گذشته بسیار خوب است.

وی همچنین از افزایش 35 درصدی میزان تولید شیر خام در این شرکت خبر داد و افزود: ما اعتقاد و انتظار داریم که این شرکت به عنوان یک الگو و کمک کننده پشتیبان فنی برای کشاورزی منطقه و سایر مناطق کشور نقش خود را به خوبی ایفا کند.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد با داشتن اراضی وسیع کشاورزی ، دو هزار و 600 هکتار باغ های میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور است.

پارس آباد مغان در 230کیلومتری شمال اردبیل و کناره های رودخانه ارس قرار دارد.

انتهای پیام /
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار