رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به دایر بودن اداره تبلیغات اسلامی در شهر پردیس تمام تلاشمان این است تا بتوانیم از ظرفیت‌هایی موجود استفاده کامل ببریم و ۲۵ مبلغ به مساجد اعزام خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۳۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 29 May 2017
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین حسینی تبار اظهار کرد: یکی از این ظرفیت‌ها، حضور روحانیون، مبلغین و مبلغات و وجود دو حوزه علمیه خواهران و برادران در شهرستان پردیس است.

وی ادامه داد: در ماه مبارک امسال می‌خواهیم از مبلغان و مبلغات در سطح شهرستان، در مجالس، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و مساجد که درخواست اعزام مبلغ دارند از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و در طول ماه مبارک رمضان مساجدی فعال داشته باشیم، مسلماً می‌توانیم با توجه به ظرفیت‌های موجود عملکرد خوبی در ماه مبارک رمضان در شهرستان پردیس داشته باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پردیس با اشاره به آمادگی مبلغان و مبلغات بیان کرد: بر همین اساس روحانیون ما قبل از ماه مبارک رمضان درهایش طلایه‌داران تبریز در شهر ری شرکت کردند، در این همایش مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین شخصیت‌های فرهنگی و دینی مطالبی را برای آگاه‌سازی و بهبود عملکرد مبلغین و مبلغات بیان کردند.

حسینی تبار با اشاره به رویه اعزام مبلغ به مساجد تصریح کرد: همه هیئت‌امناها، دهیاری‌ها و بخشداری‌های شهرستان پردیس که متقاضی اعزام روحانی هستند، می‌توانند در ماه مبارک رمضان با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس تماس گرفته و اعلام نیاز کنند، در اولین فرصت ما روحانیونی را که در سامانه سجام کد دارند و تحت نظر سازمان و حوزه علمیه فعالیت می‌کنند، اعزام می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: اگر مبلغی کد نداشته باشد در اولین فرصت در سامانه سجام که مختص مبلغین در اداره تبلیغات اسلامی کل است، ثبت‌نام و کد دار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پردیس خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی ما، در ماه مبارک امسال حدود ۲۵ مبلغ اعزامی به مساجد شهرستان پردیس خواهیم داشت و به یاری خداوند متعال کل مساجد شهرستان را پوشش می‌دهیم، اگر مسجدی علاوه بر امام جماعت تقاضای مبلغ در ماه مبارک رمضان داشته باشد در اسرع وقت یکی از مبلغان کد دار را به مسجد متقاضی اعزام می‌کنیم.

حسینی تبار درباره اعزام مبلغ اضافه کرد: اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان، تنها برای مساجد نیست اگر ادارات، کارگاه‌های صنعتی و کارخانه‌های اطراف شهرستان درخواست اعزام مبلغ داشته باشند ما محدودیتی نداریم، با نیازسنجی انجام‌شده قبل از ماه مبارک رمضان در منطقه هیچ کمبودی در این حوزه نداریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار