سردار مهدی انصاری : مأموران بخش انتظامی پاتاوه شهرستان دنا حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری محور یاسوج - اصفهان در نزدیکی روستای لما به یک دستگاه خودروی باری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
کد خبر: ۴۳۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 30 May 2017
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی شهرستان دنا مقادیر زیادی پوشاک قاچاق به ارزش دو میلیارد و 740 میلیون ریال از یک خودرو باری در محور یاسوج-اصفهان کشف کردند.

سردار مهدی انصاری افزود: مأموران بخش انتظامی پاتاوه شهرستان دنا حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری محور یاسوج - اصفهان در نزدیکی روستای لما به یک دستگاه خودروی باری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو، شش هزار و 890 ثوب پوشاک مردانه شامل پیراهن و 14 هزار و 890 ثوب پوشاک زنانه از جمله مانتو و جوراب کشف کردند.

انصاری ارزش تقریبی این محموله قاچاق را بنا به نظر کارشناسان ، دو میلیارد و 740 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: راننده این خودرو دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مأموریت های مهم پلیس در سال جاری مقابله بی امان و شبانه روزی با قاچاق کالاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار