رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه جامعه اسلامی گفت: روحانیون سربازان خط اول در جبهه مقابله با این جنگ دشمن هستند.
کد خبر: ۴۳۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 30 May 2017
حجت الاسلام رضا بهشتی فر ظهر دوشنبه در نشست ائمه جماعات و روحانیون شهرستان بشرویه اظهاکرد: روحانیون سربازان خط اول جبهه جنگ نرم دشمنان هستند و می توانند با تبلیغ هرچه بیشتر آیین اسلام زمینه ناامیدی دشمنان را بیش از پیش فراهم کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه امروزه مشکلات بسیاری گریبان گیر خانواده ها و نسل جوان ما شده است بایستی با برگزاری هر چه بیشتر نشست ها و جلسات انس با قران، تبلیغ و ترویج زندگی اسلامی در راستای کاهش این مشکلات بکوشیم.

حجت الاسلام بهشتی فرهمچنین با تبریک ماه مبارک رمضان و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان گفت: ماه مهمانی خدا بهترین فرصت برای تبلیغ و تبیین احکام دینی و قرانی ست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه بیان کرد: در حال حاضر مبلغانی از شهرهای قم و مشهد مقدس نیز به بشرویه عزیمت کرده اند تا در ماه مبارک رمضان در خصوص تبلیغ هرچه بیشتر مسائل دینی و فرهنگی تلاش کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه چند سالی ست که پدیده شوم طلاق های عاطفی و ثبتی در استان و حتی در شهر های کوچک افزایش یافته که این نیز یکی از اهداف دشمنان است که ما بایستی با اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ صحیح زندگی اسلامی این امر ناشایست را کاهش دهیم.

حجت الاسلام بهشتی فر از روحانیون و مبلغین دینی خواست تا در سخنرانی های خود ضمن اشاره به احکام ماه مبارک رمضان و اجرای فریضه های الهی، بر مقوله هایی چون ازدواج آسان، زندگی اسلامی و روزی حلال نیز اشاره کنند تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه امروزی باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار