مسئول شعبه کرمانشاه موسسه خیریه "آبشار عاطفه‌ها با اشاره به برنامه‌های این موسسه برای ماه رمضان، گفت: توزیع حدود 600 بسته غذایی بین افراد تحت پوشش را در برنامه داریم که البته نیازمند مساعدت خیرین است.
کد خبر: ۴۳۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 31 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،هایده وروایی ، در خصوص برنامه‌های این خیریه اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها توزیع دو مرحله سبد غذایی بین خانوارهای نیازمند است که مرحله اول در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول 300 بسته غذایی بین خانوارهای مهرجو تقسیم می‌شود، اظهار کرد: این بسته‌ها شامل گوشت، برنج، ماکارونی، سویا، خرما، روغن، رب گوجه و ... است.

مسئول شعبه کرمانشاه موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها برنامه توزیع سبد غذایی مرحله دوم را نیز برای 300 نفر با همان اقلام عنوان کرد و افزود: مرحله دوم توزیع عید فطر خواهد بود که البته نیازمند مشارکت خیرین است.

وروایی "سفره ولایت" را از دیگر برنامه‌های این موسسه خیریه برای ایام ماه رمضان دانست و تاکید کرد: در این طرح بنا داریم هر شب سفره‌های افطاری در مساجد مناطق محروم شهر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با همکاری اداره اوقاف دو سفره نهایی شده و برای مابقی سفره‌ها نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

مسئول شعبه کرمانشاه موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها اجرای تمام این برنامه‌ها را نیازمند مشارکت مردم خیر دانست و از آنها خواست در این ایام مردم نیازمند را فراموش نکنند.

وروایی یادآوری کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب موسسه ۱۸۱۷۰۶۷۴۶۴ و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۸۸۲۳۳ واریز کنند و یا به دفتر موسسه واقع در خیابان شیرین، روبه روی ترمینال، کوی امیریان پلاک یک مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه اکنون 616 خانوار با حدود 2500 نفر جمعیت در این موسسه پرونده دارند، گفت: از سال 91 در کرمانشاه شروع به کار کردیم و اکنون پنج شعبه در استان داریم که شامل شعبه مرکزی، شعبه ایتام سادات، شعبه اسلام آباد، شعبه حمیل و شعبه سنقر است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار