از 9 نفری که در این حادثه مصدوم شدند سه نفر از آنها همان روزهای ابتدایی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مرخص شدند و سه نفر به بیمارستان شیراز و سه نفر نیز به بیمارستان اصفهان انتقال داده شدند.
کد خبر: ۴۳۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 01 June 2017
عیسی عباسی بردار کاووس عباسی که در این حادثه دچار سوختگی شدید شده است و همچنان در بیمارستان اصفهان بستری است گفت: وضعیت برادرم نسبت به روزهای اول بهتر شده است اما هنوز درد می کشد.

به نقل از ایل بانو بعد از گذشت بیش از یک هفته از حادثه کارخانه فولاد بویراحمد هنوز این حادثه دامن گیر حادثه دیدگان است از 9 نفری که در این حادثه مصدوم شدند سه نفر از آنها همان روزهای ابتدایی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مرخص شدند و سه نفر به بیمارستان شیراز و سه نفر نیز به بیمارستان اصفهان انتقال داده شدند.

از سه نفری که در بیمارستان امیرالمومنین شیراز بستری بودند هر سه آنها به دلیل شدت سوختگی و عمقی بودن آن بعد از چند روز جانشان را از دست دادند و سه نفر در بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان بستری بودند.

عسی عباسی بردار کاووس عباسی که در این حادثه دچار سوختگی شدید شده است و همچنان در بیمارستان اصفهان بستری است در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: وضعیت برادرم نسبت به روزهای اول بهتر شده است اما هنوز درد می کشد.

وی بیان کرد: برادرم در روزهای اول سوختگی و تا چند روز قبل در بخش ای سی یو بیمارستان بستری بود اما به دلیل اینکه وضعیتش تا اندازه ای بهبود پیدا کرد اکنون به بخش منتقلش کرده اند اما هنوز نمیتواند عادی حرف بزند.

عباسی عنوان کرد: پری روز عمل جراحی بر روی بدنش انجام داد اما هنوز نمی تواند غذا بخورد تنها آبمیوه استفاده می کند چرا که هنوز توانایی خوردن غذا را ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که از مسئولان کسی به شما زنگ زد گفت: نماینده کارخانه فولاد بویراحمد چند روز گذشته در بیمارستان حضور داشت و در جریان وضعیت بیماران قرار می گرفت.

برادر کاووس عباسی عنوان کرد: با توجه به اینکه حامد قاسمی همکارم برادرم درصد سوختگی پایین تری داشت اکنون وضعیت بهتری دارد.

مرخص شدن یکی از حادثه دیدگان فولاد بویراحمد از بیمارستان اصفهان

عباسی ادامه داد: کریم بیگدلی نیز به دلیل اینکه درصد سوختگی اش پایین و 20 درصد بود چند روز قبل از بیمارستان مرخص شد و تا اندازه ای بهبود یافته است.

وی در رابطه با وضعیت حقوقی و بیمه کاووس عباسی گفت: مدیر کارخانه فولاد بویراحمد گفته است که دنبال بیمه آنهاست و پیگیری می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار