امام جمعه همدان:
امام‌جمعه همدان همچنین به بیان خواص روزه‌داری پرداخت و بیان کرد: ماه رمضان برای این است که مؤمنان با کمک تربیت دینی خود در برابر تمام شهوت‌های نفسانی خود بایستند و تسلیم نشوند و عید فطر جشن پیروزی در مقابل خواسته‌های هوای نفس است.
کد خبر: ۴۳۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 03 June 2017
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: رئیس جمهوری آمریکا به تازگی اعلام کرد که از توافق آب و هوای پاریس خارج می شود که این امر موجب شد پنج نفر از سران کشورهای اروپایی ترامپ را برای این تصمیم به سخره بگیرند.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با اشاره در پیش بودن روز جهانی محیط زیست ادامه داد: علاوه بر این تصمیم نابخردانه دولتمردان آمریکا، در دیدار رئیس جمهوری آمریکا با آل سعود نیز برنامه های وقیحانه ای درست شد.

وی با بیان اینکه امام سجاد فرمودند' خدا را شکر می کنیم که دشمنان ما را از نادانان قرار داد' اظهار کرد: دشمنان می خواهند ایران را در انزوا قرار دهند ولی خداوند شر دشمنان اسلام را به خودشان برمی گرداند. 

وی با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری رحلت امام خمینی(ره) نیز گفت: رحلت امام خمینی(ره) رهبری انقلاب اسلامی را مشخص کرد و به لطف خداوند، خلف صالح انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای سکان دار کشتی انقلاب شدند.

آیت الله محمدی احداث تالار باغ بهشت همدان در جوار مزار شهدا را اقدام مطلوب اداره اوقاف و امور خیریه همدان دانست و گفت: در همدان بنایی به این اندازه فاخر وجود ندارد که هم داخل زیبایی دارد و هم بنای خارجی آن بسیار فاخر و مناسب برای امور قرانی است.

خطیب جمعه همدان اظهار کرد: حالا که دارالقرآن همدان به سالن اجتماعات بین المللی تبدیل شده است، این تالار فاخر می تواند استفاده های زیادی برای امور قرانی دارد و حتی نماز جمعه را می توان در آنجا اقامه کرد.

امام جمعه همدان همچنین به بیان خواص روزه داری پرداخت و بیان کرد: ماه رمضان برای این است که مومنان با کمک تربیت دینی خود در برابر تمام شهوت های نفسانی خود بایستند و تسلیم نشوند و عید فطر جشن پیروزی در مقابل خواسته های هوای نفس است.

توافقنامه پاریس در تاریخ 12 دسامبر (21 آذر) سال 2015 در چارچوب کنوانسیون تغییر اقلیم سازمان ملل متحد با هدف جلوگیری از افزایش دمای زمین بیش از 2 درجه سانتیگراد در قرن جاری و تلاش برای محدودیت افزایش دما به زیر 1.5 درجه سانتیگراد نسبت به سطح آن پیش از صنعتی شدن، تهیه و تدوین شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار