افشین لرزنگنه در گفتگو با تابناک:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: عملیات خط کشی و رنگ آمیزی سرد ترافیکی در معابر شهر کرمانشاه یکی از عوامل مهم در جلوگیری از تصادفات درون شهری است.
کد خبر: ۴۳۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 03 June 2017
افشین لر زنگنه در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: خط کشی راه ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک دارد.

وی خاطر نشان کرد:اجرای عملیات خط کشی معابر تاثیر انکارناپذیری در تردد قانونمند خودروها و افزایش انضباط ترافیکی دارد، از رانندگانی که قصد عبور از معبرهای در حال خط‌کشی را دارند، خواست برای حفظ زیبایی معابر شهری و عدم بهم خوردگی نظم و ترتیب خط‌ های طولی و عرضی، با این طرح همراهی نمایند.

لر زنگنه تصریح کرد: برای جلوگیری از به وجود آمدن ترافیک در ساعات تردد خودورها، تیم های عملیاتی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری، این خط کشی ها را در ساعات پایانی شب انجام می دهند.

وی ابراز داشت: خط کشی اصولی در سطح شهرها می‌تواند زیبایی و نظم خاصی را در نحوه تردد خودروها و ساماندهی ترافیک شهر به همراه داشته باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: خط کشی عامل موثری در انظباط ترافیک شهری و به تبع آن کاهش تصادفات است ضمن آنکه نقش به سزایی در افزایش توان دیداری رانندگان ایفا می کند و همچنین موجب افزایش ضریب ایمنی؛ تسریع و سهولت در تردد خودروها و عابران پیاده می شود.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار