کارشناس مسائل سیاسی:
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم تبعات ریاست جمهوری مجدد روحانی را پذیرفتند تا مشکلات کشور با شناختی که وی پیدا کرده است، رفع شود؛ امروز دولت باید به وعده‌هایش عمل کند.
کد خبر: ۴۳۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳ 05 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد احمدپناهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره انتخاب مجدد دولت روحانی در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: ملت ایران برنده اصلی انتخابات بودند؛ زیرا حماسه دیگری با حضور حداکثری در انتخابات در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ثبت رساندند.

وی ادامه داد: ملت ایران با توجه به عملکرد چهار ساله دولت یازدهم، با رأی حداکثری بار دیگر روحانی را به‌عنوان رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم انتخاب کردند و با نگاه به عملکرد گذشته وی، این اقدام را انجام دادند.

این کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه روحانی به‌عنوان رئیس دولت یازدهم و رئیس‌جمهور منتخب تازه‌وارد نیست و باید انتظارات را برآورده سازد، گفت: درباره مشکلات، معضلات و نیازهای جامعه و مطالبات اصلی مردم از شخص رئیس‌جمهور در ابعاد مختلف مانند اشتغال، معیشت مردم و اقتصاد کشور انتظارات زیادی می‌رود.

احمدپناهیبا اشاره به اینکه روحانی در دولت یازدهم کاملاً با مشکلات کشور در ابعاد مختلف آشناست، اضافه کرد: نیاز به تکرار زبانی این مشکلات در جامعه نیست؛ زیرا دولت کاملاً به کمبودهای کشور واقف است و می‌داند در حوزه اشتغال جوانان، معیشت مردم و در مجموع اقتصاد مشکل داریم.

وی با پیش‌بینی عملکرد رئیس‌جمهور در دولت بعد با بیان اینکه پیش‌بینی ما از عملکرد دولت دوازدهم این است که روحانی مشابه چهار سال گذشته در دولت یازدهم عمل خواهد کرد، تأکید کرد: حداکثر مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به روحانی رأی دادند؛ با اینکه عملکرد گذشته وی را دیده بودند؛ پس باید تبعات ریاست جمهوری مجدد روحانی را بپذیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار