مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان:
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان بابیان اینکه حرکت فکری امام خمینی(ره) ریشه دار بود، گفت: روحانیان مروج فکر و اندیشه‌های امام باشند تا بتوانند خط و راه او را دنبال کنند.
کد خبر: ۴۳۶۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام غلام‌حسین مهدوی نژاد شامگاه دوشنبه در نشست تخصصی تبیین منظومه فکری امام خمینی(ره) در مجتمع ولایت سمنان بابیان اینکه بنیاد تبیین اندیشه‌های امام رضوان الله به منظور بیان افکار آن حضرت تاسیس شده است که توانست در طی مدت کم گام های ارزشمندی را بردارد، ابراز داشت: با برگزاری جلسات متعدد تلاش شد تا دانشجویان و اساتید بتوانند از این فرصت‌ها استفاده کنند چراکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فکری و عقیدتی بود و می‌خواست تحول فکری در جهان ایجاد کند و به همین عنوان دشمنان از او وحشت داشتند.

وی افزود: اگر بنا بود حکومتی تغییر کند برای مستکبران چندان جای تعجب نداشت اما امام خمینی (ره) می‌خواست افکار جهانی را تغییر دهد و یک حرکت برای ایجاد تغییر بود که در جهان آغاز شد و دشمنان از آغاز امر در مقابل انقلاب ایستادند و به شکل های مختلف مبارزه کردند و زمانی نتوانستند جلوی این حرکت را بگیرند در صدد تحریف برآمدند تا اینکه زمینه را برای آنچه خود می‌پسندند، آماده کنند.

مسئول نهاد رهبریدر دانشگاه‌های استان سمنان بابیان اینکه امام راهی پیش پای ملت نهاده بود که همه امت‌های دنیا این مسیر را طی کنند، ابراز داشت: راه امام حرکتی است که هیچ گاه کند نمی شود و ثابت می‌ماند و بر خلاف روش هایی که گاهی در انقلاب‌های دنیا به وجود می آید و این حرکتبا اصالت و ایرانیباتوکل به خدا و تکیه به مردمادامه‌دار خواهد بود.

مهدوی نژاد در ادامه تصریح کرد: دشمنان همیشه می‌کوشند تا به نحوی انحراف ایجاد کنند و شاید وسوسه‌هایی ایجاد و طوری وانمود کنند که همپای ملت های مسلمان هستند ولی باید گفت شیطان هم روز اول قسم به خدا خورد که ما خیرخواه هستیم،ولی غافل از اینکه ملت ایران همواره هوشیار هستند.

وی افزود: این بنیاد بر این است تا تا بتوانند افکار امام را تبیین کند و مانع شوند که شیطان بر مردم قسم بخورد و خودشان را ناصح و خیرخواه وانمود کنند ائمه جمعه و روحانیان خود هدایتگرانی هستند که می‌توانند مشعل راهی برای تعداد زیادی از افراد جامعه باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار