معاون فرهنگی و‌مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در دهه ی کرامت برگزاری * همایش رضوی* را در دستور کار داریم، و این برنامه باید به گونه ای باشد که در طول سال اجرا شود و برگزاری آن محدود به دهه ی کرامت نباشد.
کد خبر: ۴۳۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 06 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، پیمان جسری امروز در جمع خبرنگاران در آئین افتتاحیه دومین جشن رمضان و نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی در فرهنگسرای شهر، اظهارداشت: همایش سیمای امام رضا ( ع)  به مناسبت دهه ی کرامت در بخش*  فرهنگ و ادب عامه * هشتم مردادماه سالجاری برگزار در کرمانشاه می شود.

 وی با بیان اینکه در دهه ی کرامت استان های دیگر بر اساس ظرفیت و زمینه های  تخصصی خود  برنامه ها را اجرا می کنند، افزود: در استان کرمانشاه همایش رضوی  به صورت تخصصی در بخش فرهنگ و ادب برگزار می شود.

  مسئول برگزاری همایش رضوی دراستان کرمانشاه اظهارداشت: با توجه به این که برنامه هالی ما در دهه ی کرامت در زمینه ی فرهنگ و ادبیات است شاعران در این مراسم به شعر خوانی آیینی می پردازند.

جسری گفت: برنامه های این دهه در سه بخش غربی، شرقی و مرکز استان تقسیم شده اند، که سوم خردادماه امسال  در همایش رضوی با حضور شاعران و شرکت کنندگانی از شهرستان های سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و گیلانغرب باشعر خوانی شاعران آیینی در شهرستان قصرشیرین برگزارشد.

این مسئول با بیان اینکه  در شهرستان های شرقی استان نیز همایش رضوی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در مرکز استان نیز شاعران آیینی نیز مراسم شعر خوانی خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار