رئیس هیئت قایقرانی استان همدان گفت: آرزو حکیمی ملی‌پوش همدانی تیم قایقرانی برای شرکت در اردوی 10 روزه راهی لهستان می‌شود.
کد خبر: ۴۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 06 June 2015
رئیس هیئت قایقرانی استان همدان گفت: آرزو حکیمی ملی‌پوش همدانی تیم قایقرانی برای شرکت در اردوی 10 روزه راهی لهستان می‌شود.

به گزارش فارس، محمد ضروری با اشاره به اردوی در نظر گرفته شده برای آرزو حکیمی اظهار کرد: آرزو حکیمی یکی از شانس‌های کسب سهمیه المپیک در ماده 200 متر است.

وی ادامه داد: از همین رو فدراسیون قایقرانی ایران قصد دارد این ورزشکار جوان را به مدت 10 روز به لهستان اعزام کرده تا در آنجا با برپایی یک اردوی آماده‌سازی خود را مهیای حضور در مسابقات میلان ایتالیا کند.

رئیس هیئت قایقرانی همدان تصریح کرد: کمیته آب‌های آرام فدراسیون قایقرانی کشور «مارک» مربی آلمانی را برای آرزو حکیمی انتخاب کرده است تا زیر نظر وی، تمرینات خود را انجام دهد.

وی گفت: «مارک» سابقه مربیگری تیم‌های ملی استرالیا و چین در قاره آسیا را در کارنامه دارد و یکی از مربیان صاحب‌سبک در اروپای شرقی است.

ضروری ادامه داد: آرزو حکیمی باید بعد از این اردو در مسابقات جوانان و امید قهرمانی جهان که در پرتغال برگزار می‌شود، شرکت کند.

وی تاکید کرد: این بانوی همدانی عضو تیم ملی باید در اواخر تابستان در شهر میلان ایتالیا برای کسب سهمیه المپیک پارو بزند.

رئیس هیئت قایقرانی استان همدان خاطرنشان کرد: امیدواریم که آرزو حکیمی بار دیگر بتواند راهی المپیک شود و این بار با کسب یک نشان ارزشمند برای کشور و استان خود افتخارآفرینی کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار