نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی گفت: داعش، عربستان و هم‌دستانشان بدانند شماها آغاز کردید و ما آن را پایان می‌دهیم، منتظر پیام‌های سخت ما باشید.
کد خبر: ۴۳۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳ 07 June 2017
عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی طی بیانیه‌ای اقدامات تروریستی امروز در تهران را محکوم کرد.
 
متن پیام به شرح زیر است:
 
راست گفت خداوند واحد و یکتا "و بگو که حق آمد و باطل گریخت، زیرا باطل همیشه گریختنی و از بین رونده است."
 
امام خمینی(ره): «اگر مى‏‌خواستیم به دنیا ثابت کنیم که حکومت آل‌سعود، این وهابی‌هاى پست بی‌خبر از خدا، بسان خنجرند که همیشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند، به این اندازه که کارگزاران ناشى و بى‌‏اراده حاکمیت سعودى در این قساوت و بى‌رحمى عملکرده‏‌اند، موفق نمى‌شدیم و حقاً که این وارثان ابى‌سفیان و ابى‌لهب و این رهروان راه یزید روى آنان و اسلاف خویش را سفید کرده ‏اند.»
 
حدود یک و نیم سال است نظام شرور و یاغی سعودی برای جبران شکست‌های سیاسی خود در جغرافیای جهان اسلام با آتش‌افروزی و آب به آسیاب ریختن دشمنان قسم‌خورده اسلام با حمله به یمن و کشتار مردم بی‌گناه کشور همسایه خود ثابت کرد که برخلاف ادعای مسلمانی و خادم حرمین خواندن خود، مسلمان‌کشی می‌کند و به جای آن‌که عامل وحدت و عزت مسلمانان باشد در خدمت دشمنان اسلام قرار گرفته است.
 
در طول تاریخ همواره خون انسان‌های بی‌گناه برای ارضای نفس عده‌ای کوردل به زمین ریخته شده، انسان‌هایی همواره جان خود را از دست داده‌اند تا عده‌ای دیگر بتوانند متناسب با افکار و عقاید پلیدشان به حیات خود ادامه دهند.
 
مظلوم‌کشی در طول این سال‌ها رنگ عوض کرده و امروز به شیوه‌های بسیار ناجوانمردانه‌ای بروز می‌کند. بدون شک اگر بی‌طرفانه به تفکر و رفتار گروه‌های تروریستی بنگریم، خواهیم دید که عوامل خارجی امثال وهابیت، صهیونیست، آمریکا و از همه خائن‌تر عربستان سعودی، در کنار تروریست‌ها حضور دارند و با تأمین آن‌ها برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کنند.
 
البته سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر و همچنین سازمان‌های بین‌المللی که امروزه به صورت تبعیض‌آمیز در صحنه مسائل بین‌الملل نقش بازی می‌کند اثباتی بر این مدعا است.
 
حرکات انتحاری امروز دشمنان در تهران یک پیام داشت این که دشمنان قصد تخریب دو نقطه عطف بسیار مهم بین مردم و نظام را دارند.
 
حرکت عظیم مسلمانان متوقف نخواهد شد و لذا کشورهایی که به تروریسم کمک می‌کنند بدانند حق بر باطل پیروز است و پیام خود را به دشمنان اسلام می‌رسانیم، هر چه بیشتر جنایت کنند نزد مردم جهان و به خصوص مسلمانان منفورتر از قبل خواهند شد و خشم مسلمانان جهان و موج بیداری اسلامی دامن آن‌ها را هم خواهد گرفت.
 
من به‌عنوان نماینده مردم خوب و ولایی شهرستان‌های قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی این حمله تروریستی را محکوم می‌کنم و از جامعه بین‌المللی می‌خواهم تا به این حملات واکنش نشان دهد و سکوت نکند.
 
همچنین از تمام نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیر و سپاس دارم و از زحمات شبانه‌روزی این عزیزان مخصوصاً حضور ضربتی این بزرگان در درگیری‌های تروریستی امروز در تهران و همچنین تسلیت عرض می‌کنم به خانواده آن عزیزان که امروز شهید شدند و از خداوند منان می‌خواهم تا هموطنان ما که در بیمارستان بستری هستند لباس عافیت بر تنشان بفرماید.
 
همچنین پیامی به دشمنان اسلام و مخصوصاً ایران دارم، اینکه مردمان ما همیشه ثابت کردند که پای انقلاب، شهدا و امام‌راحل ایستاده‌اند و دستان رهبر عزیزتر از جان را تنها نگذاشته و همیشه پشتیبان ولایت فقیه بودند.
 
داعش، عربستان و هم‌دستانشان بدانند شماها آغاز کردید و ما آن را پایان می‌دهیم، منتظر پیام‌های سخت ما باشید.
 
پیام آخر به دشمن این است که تا آخرین قطره خونمان در هر لباس و مقام و مکانی برای وجب به وجب امنیت کشورمان می‌ایستیم و با پوشیدن لباس رزم، برای امنیت کشورمان می‌جنگیم و همچنین بدانید هموطنان ما هنوز مدافعان حرم هستند و خون امام‌خمینی(ره) هنوز در رگ‌های ما ایرانیان جاری است.
 
سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی منقَلَبٍ ینقَلِبونَ
عبداله رضیان
نماینده مجلس شورای اسلامی
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار