نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: خیلی عدالت در توزیع اعتبارات استانی رعایت نشده است و تقسیم اعتبارات باید به‌صورت متوازن انجام شود.
کد خبر: ۴۳۸۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 11 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره بودجه استانی که باید بر اساس محرومیت‌ها تقسیم شود، اظهار کرد: تقسیم اعتبارات بحثی پیچیده است و نیاز به کار کارشناسی دارد.

وی ادامه داد: بحث‌های کارشناسی در این ارتباط انجام شده است و امیدواریم به نقطه متعادل برسد تا بتوانیم با وجود شرایط موجود و برنامه ششم توسعه و بودجه سال ۹۶ و یک‌سری مصوباتی که وجود دارد، به نقطه مطلوب برسیم.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با تأکید بر اینکه متأسفانه آن‌طور که باید و شاید به‌خصوص برای مرکز استان سمنان خیلی عدالت در توزیع اعتبارات رعایت نشده است، افزود: مرکز استان ممکن است به خاطر منابع مالی تحت فشار قرار گیرد و ارزش‌افزوده به‌صورت استانی باید در نظر گرفته شود.

همتی با اشاره به اینکه اعتبار خوبی در این راستا برای روستاها در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: مواردی از این‌ دست هم وجود دارد تا فشار از مرکز استان برداشته شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با وجود این اقدامات، تقسیم اعتبارات به‌صورت متوازن انجام شود، اظهار کرد: هدف همه ما توسعه و پیشرفت استان است.

برچسب ها: احمد همتی ، اعتبارات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار