فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از کشف یک کیلوگرم مخدر شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: با اقدام به موقع پلیس باند سه نفره تهیه، تولید و توزیع کننده مخدر شیشه متلاشی شد.
کد خبر: ۴۳۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 11 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "حسین براری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید زنگنه با اقدامات اطلاعلاتی موفق شدند، حین کنترل خودروهای عبوری یک محموله موادمخدر را شناسایی کنند.

وي افزود: در عملیات غافلگیرانه پلیس، یک دستگاه خودروی سواری سمند متوقف شد که در بازرسی از آن یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه در قسمت موتور خودرو جاسازی شده بود، کشف شد. 

این مقام انتظامی با اشاره به دستگيري دو  نفر و توقیف یک دستگاه خودرو در اين زمینه، گفت: متهمان 35 و 45  ساله در شهر کرمانشاه با کمک سرکرده باند، اقدام به تولید مواد مخدر شیشه می کردند و پس از تولید، آن را به مشتریان خود در شهرهای مختلف تحویل می دادند.

سرهنگ براری با اشاره به اینکه متهمان به همراه مواد مکشوفه به دستگاه قضائی معرفی شده اند، ادامه داد: بر همین اساس با اقدام به موقع پلیس کنگاور، باند سه نفره تهیه، تولید و توزیع کننده مخدر شیشه متلاشی شد، همچنین تلاش برای دستگیری نفر سوم کماکان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار