مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد : این دستگاه دولتی اهتمام ویژه ای به برون سپاری برخی از خدمات خود داشته است که همین موضوع باعث شده است ارباب رجوع در زمان کمتری موضوع مربوط به خود را پیگیری و حل و فصل نماید.
کد خبر: ۴۳۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 11 June 2017
اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان توانست رتبه برتر صیانت از حریم حقوق شهروندی را کسب و مورد تقدیر قرار گیرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، طی تقدیرنامه ی مدیر کل اجتماعی و فرهنگی و دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان این موضوع اعلام شده است.
بنابر این گزارش ، رتبه کسب شده با بازرسی بعمل آمده از دستگاه های اجرایی استان در سال 95 تعیین و اعلام شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار تابناک مهترین دلایلی که منجر به کسب رتبه برتر این دستگاه شد را توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع دانست.
علی اکبر پاک افزود این دستگاه دولتی اهتمام ویژه ای به برون سپاری برخی از خدمات خود داشته است که همین موضوع باعث شده است ارباب رجوع در زمان کمتری موضوع مربوط به خود را پیگیری و حل و فصل نماید.
 
کسب رتبه برتر صیانت از حریم حقوق شهروندی توسط میراث فرهنگی / مهمترین شاخص های رعایت حریم حقوق شهروندی 
 
وی یکی دیگر از دلایل این انتخاب را حمایت از بخش خصوص عنوان کرد و گفت : کمک به تشکیل تشکل های مردم نهاد مرتبط با فعالیت های حوزه ی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی از جمله کارهای مهم حوزه ی مدیریت این دستگاه بوده است.
پاک ، در ادامه با توجه به لزو حرکت در راستای دولت الکترونیک بیان کرد : اداره کل میراث فرهنگی استان توانسته است با الکترونیکی کردن برخی از خدمات خود کمک قابل توجهی به حرکت به سوی دولت الکترونیک بردارد که این شاخص هم یکی از ملاک های انتخاب این دستگاه به عنوان دستگاه برتر رعایت حریم حقوق شهروندی بوده است.
 
کسب رتبه برتر صیانت از حریم حقوق شهروندی توسط میراث فرهنگی / مهمترین شاخص های رعایت حریم حقوق شهروندی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار