نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: حفظ وحدت و انسجام در میان اقوام مختلف و مذاهب کشور لازم است.
کد خبر: ۴۳۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 12 June 2017
مسعود پزشکیان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شباهت های میان داعش و منافقین گفت: داعش یک پدیده جدید با یک تفکر مشخص است، در دهه شصت تروریست ها افراد ترور کرده و سپس فرار می کردند اما تروریست های کنونی نمی گریزند، بلکه می کشند تا بعد هم کشته شوند و هیچ امیدی به بازگشت برای خود ندارند.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، افزود: شست و شوی مغزهایی که از سوی داعش انجام می‌شود قابل توجه است.

پزشکیان با اشاره به حضور مردم در تشییع جنازه شهدای حمله تروریستی تهران گفت: بارها گفته‌ایم که ایران قربانی تروریسم بوده است و این اتفاق اخیر چیز جدیدی نیست و مردم نشان دادند که در راه انقلاب اسلامی حمایت خود را همواره ادامه می دهند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر طرح برخی اظهارات اختلاف افکنانه در ایام بعد از حادثه تروریستی تهران، افزود: هر اقدامی که باعث ایجاد اختلاف در کشور شده و وحدت موجود را تضعیف کند، محکوم است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه قدرت ما در وحدت و انسجام است، گفت: حفظ وحدت و انسجام در میان اقوام مختلف و مذاهب کشور لازم است./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار