تابناک: در همایش روز جهانی مبارزه با دخانیات که با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور برگزار شد، شهرستان کاشان در کنار 9 شهر دیگر کشور به عنوان شهر برتر کنترل دخانیات معرفی شد.
کد خبر: ۴۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 06 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با اعلام این خبر گفت: انتخاب کاشان به عنوان شهر برتر در خصوص کنترل دخانیات در راستای اقداماتی اجرایی است که اداره‌ها و سازمان‌های مسئول شهرستان با محوریت فرمانداری کاشان عملیاتی می‌کند.

حمیدرضا مومنیان تصریح کرد: وزارت بهداشت و درمان در پایان هر سال عملکرد تمام نهادهای مسئول در شهرستان‌های کشور را بررسی کرده و با ارزیابی انجام شده شهرستانی را که وضعیت مطلوبی در شاخص‌های ارائه شده داشته باشد به عنوان شهرستان برتر معرفی می‌کند.

وی افزود: برخورد با عرضه کنندگان قلیان و مواد مخدر از جمله اقداماتی است که شهرستان کاشان با کمک دیگر دستگاه‌ها به خصوص نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام می‌دهد.

مومنیان یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان نقش برجسته‌ای در زمینه پیشگیری و کنترل دخانیات ایفا کرده است که طی چند سال گذشته نیز مورد توجه وزارت بهداشت قرار گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار