سرپرست اداره کل حمل و نقل سمنان خبر داد
سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان از آمادگی 27 مجتمع خدماتی و رفاهی بین‌راهی در این استان برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 13 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، احسان منصورکیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات تابستان و آغاز سفر تابستانی هم‌وطنان، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با برنامه‌ریزی و تمهیدات مناسب، آمادگی کامل حمل و نقل جاده‌ای را در خدمت‌رسانی به مسافران و زائران حرم مطهر امام هشتم (ع) اعلام می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اهمیت وجود این‌گونه تأسیسات زیربنایی و نقش مهم و بسزای آن‌ها در پیشگیری و کاهش حوادث جاده‌ای تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای پیش‌بینی تمهیدات موردنیاز با مدیران مجموعه‌های مذکور به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران به عمل آمده است.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان جزو استان‌های برتر در حوزه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است، افزود: بر اساس مصوبات ستاد تسهیلات سفر، کمیته نظارت بر مساجد، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در شهرستان‌های استان تشکیل شده است.

منصورکیایی ادامه داد: نمایندگان فرمانداری، ستاد اقامه نماز، علوم پزشکی، میراث فرهنگی و گردشگری، شرکت نفت و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان نسبت به بازدید از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و اماکن بین‌راهی و زائرسراها در استان اقدام خواهند کرد.

وی ارائه خدمات مطلوب به مراجعان و مسافران به خصوص زائران حرم مطهر رضوی (ع) را بسیار مهم و ضروری عنوان کرد.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان افزود: در ایام تابستان، تیم‌های کنترل و نظارتی این اداره کل بر روند ارائه خدمات مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در حال بهره‌برداری واقع در حاشیه راه‌های حوزه استحفاظی استان‌ نظارت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار