کد خبر: ۴۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۱ 07 June 2015
مجید جلالی در گفت‌وگو با فارس در مورد برگزاری کلاس مربی‌گری برای مربیان گفت: مربیان خوبی به این کلاس آمده‌اند، یک دوره حرفه‌ای است، قسمت آمادگی جسمانی دروس است که حدود 100 ساعت باید در مورد آن به مربیان درس داده شود.

وی ادامه داد: من در سال 2001 این دوره را گذراندم، ما در 4 کشور مالزی، هلند، انگلیس و ژاپن این دوره را گذراندیم که قسمت بدنسازی آن در هلند برگزار شد.

جلالی در مورد اینکه چقدر برای برگزاری این کلاس در 4 کشور هزینه کردید، گفت: تمام هزینه‌های این کلاس‌ها بر عهده کنفدراسیون فوتبال آسیا و یوفا بود زیرا ما مربیان الیت بودیم، از ایران من و حمید درخشان در این کلاس‌ها شرکت داشتیم.

جلالی در مورد اینکه قرار بود مدرس این کلاس روته مولر آلمانی باشد اما بخاطر مشکلات مالیاتی به ایران نیامد، گفت: کلاس در هر سطحی که باشد، خوب است حتی اگر کلاس یک روزه برگزار شود خوب است زیرا مربیان در کنار هم قرار می‌گیرند و از تجربیات و دانش هم استفاده می‌کنند.

وی در مورد اینکه مربیان از فشردگی و پیچیدگی مباحث گلایه داشتند، باید مباحث فشرده و پیچیده باشد تا مربیان شرکت کننده در کلاس بدانند که فوتبال حرفه‌ای چیست و بدانند که فوتبال حرفه‌ای شوخی نیست، قواعد سختی دارد.

سرمربی سایپا در مورد اینکه وضعیت حضورش در این باشگاه گفت: در مورد سایپا بعداً صحبت می‌کنم.

جلالی در مورد اینکه تیم‌ها مشغول آماده‌سازی خود برای آغاز تمرینات هستند، گفت: ما هم بزودی استارت می‌زنیم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار