فرمانده انتظامی شهرستان گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته به کشف 31 مورد سرقت منجر شد.
کد خبر: ۴۴۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 15 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" افزود: این تعداد سرقت در پی دستگیری 17 سارق طی 24 ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه کشف شده است.

به گفته وی از این آمار سه مورد مربوط به سرقت اماکن عمومی و خصوصی، پنج مورد سرقت خودرو، 20 مورد قطعات خودرو و مابقی مربوط به سایر موارد سرقت بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مداوم در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، گفت: از تمام توان خود به منظور کاهش آمار سرقت در سطح حوزه استحفاظی استفاده خواهیم کرد.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه آمار سرقت در ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است، عنوان کرد: به منظور استمرار روند کاهشی آمار سرقت در سطح شهرستان کرمانشاه علاوه بر گشت های کلانتری ها، یگان امداد و مرکز فوریت های پلیسی 110 از نگهبانان محله، پلیس های افتخاری، پلیس ساختمان و سایر ظرفیت های برون سازمانی نیز استفاده شده است.

وی در پایان مردم را بهترین همراه پلیس دانست و از آنان خواست که موارد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار