رئیس تبلیغات اسلامی میامی:
رئیس تبلیغات اسلامی میامی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده ۲۰ پایگاه طرح اوقات فراغت درنقاط مختلف شهرستان در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۴۴۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 15 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام مجید بخشی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، ۲۰۰ پایگاه اوقات فراغت توسط کانون های فرهنگی، خانه های قرآن شهری و روستایی و روحانیان در میامی تشکیل و امور تربیتی و فرهنگی در آنها بر طبق برنامه انجام خواهد شد.

مجید بخشی تبلیغات اسلامی میامی - کراپ‌شده

وی با بیان اینکه فعالیت این پایگاه ها از ۱۰ تیر الی ۲۰ مرداد ماه سالجاری ادامه دارد، گفت: از این تعداد ۱۰ پایگاه را قرآنی تشکیل می دهد که کلاس های مختلفی از جمله روخوانی و روانخوانی، تجوید، تصحیح قرآئت نماز توسط خانه های قرآن شهری و روستایی تشکیل می شوند و ۱۰ پایگاه نیز توسط کانون های فرهنگی هنری و روحانیان مستقر با برگزاری کلاس های احکام، دین و زندگی و گفتمان دینی..... برگزار خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی میامی درباره اهمیت فراهم آوردن شرایطی برای ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان، گفت: هدف از تشکیل این پایگاه ها ارتقاء سطح فکری و فرهنگی نوجوانان و جوانان و آشنایی بیشتر آن ها با آموزه های معرفتی، اعتقادی و دینی است.

بخشی بابیان اینکه تعداد پایگاه های اوقات فراغت نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است، گفت: پایگاه های اوقات فراغت در روستاهای فرومد، بکران، کلاته اسد، حسین آباد، رضوان، نردین، ابراهیم آباد، هونستان، تلوبین، ابراهیم آباد، جودانه و پنج پایگاه نیز در شهر میامی تشکیل می شوند.

وی افزود: یکی از کارهای ویژه این پایگاه ها، مقابله با هجمه سنگین دشمنان به خصوص علیه نسل جوان است که در راه مقابله با این پدیده، اوقات فراغت می تواند بهترین زمان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار