برخي بازيکنان پرسپوليس همچون فصل گذشته حرف از رفتن و لژيونر شدن خود مي‌زنند؛ صحبت‌هايي که به جز مهدي طارمي بعيد است رنگ واقعيت به خود بگيرد.
کد خبر: ۴۴۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 20 June 2017
به گزارش تابناک : صحبت رفتن ستاره هاي پرسپوليس از جمع شاگردان برانکو ايوانکوويچ باز هم بر سر زبان ها به راه افتاده است. بازيکناني که هر يک به تنهايي مي توانند با رفتن از پرسپوليس شوک بزرگي به هواداران اين تيم بدهند؛ ستاره هايي که پول بيشتري مي خواهند و قصد دارند در فصل منتهي به جام جهاني روسيه جايگاه خودشان را در ليست کارلوس کي روش تثبيت کنند.
سروش پاي حرفش ايستاد
هافبک پرسپوليس پيش از آنکه ليگ تمام شود نزد برانکو رفت و اعلام کرد مي خواهد لژيونر شود. او تکليفش را يک ماه قبل از آنکه بازي هاي آسيايي به اتمام برسد گرفته بود. او پس از آخرين بازي پرسپوليس برابر لخويا در قطر ماند تا مذاکراتش را براي پيوستن به الخورقطر دنبال کند. به رغم اينکه هنوز سايت باشگاه الخور قطر خبر قطعي جذب رفيعي را اعلام نکرده است اما بدون شک اين بازيکن را بايد يکي از خروجي هاي اصلي پرسپوليس دانست؛ موضوعي که اين بازيکن هم به تازگي آنرا تاييد کرده است.
بيرانوند و نامه هاي نرسيده
عليرضا بيرانوند دروزاه بان تيم ملي ايران بارها اعلام کرده است پيشنهادات خوبي از اروپا دارد. با وجود اين، هنوز نامه رسمي از سوي باشگاه هاي خواهانش به دفتر باشگاه پرسپوليس نرسيده است. دروازه بان ملي پوش پرسپوليس قرارداد بلند مدتي با اين تيم دارد. او براي خروج از پرسپوليس مجبور است مبلغ هنگفتي را براي دريافت رضايتنامه پرداخت کند. شرطي که او را در صورت رسيدن نامه هايش به دفتر باشگاه نيز پرسپوليسي نگه مي دارد. 
«پسر برانکو» رفتني نيست
يکي از گزينه هايي که خبر درخواستش براي جدايي از پرسپوليس مطرح شد، فرشاد احمدزاده است. اين بازيکن که در ميان پرسپوليسي ها به خاطر رابطه خوبش با برانکو به «پسر برانکو» معروف است، اعلام کرده است از تيم هاي روسي پيشنهاد دارد و مي خواهد برود. او که يک سال ديگر از قراردادش باقي مانده است با مخالفت مسئولان باشگاه پرسپوليس مواجه شده است. برانکو به مسئولان پرسپوليس اعلام کرده است نبايد اجازه خروج به احمدزاده را بدهند. اتمام حجتي که مديران اين باشگاه را از بررسي پيشنهاداتي که احمدزاده از آنها حرف مي زند باز داشته است.
کمال قطعا مي ماند
کمال کاميابي نيا هافبک پرسپوليس از چين پيشنهاد دارد. او به طور صريح به باشگاه اعلام کرده است مي خواهد بماند. پيشنهاد کاميابي نيا به پرسپوليس نيز کمي بالاتر از رقمي است که مسئولان باشگاه براي تمديد قراردادش در نظر گرفته اند. قرار است ظرف دو روز آينده جلسه ديگري بين آنها برگزار شود. پيگيري هاي صورت گرفته خبر از تمديد قطعي قرارداد کمال مي دهد تا خيال برانکو از ميانه ميدان تيمش راحت شود.
طارمي مابين ماندن و رفتن
مهدي طارمي مهاجم گلزن تيم ملي و پرسپوليس هم از مسئولان باشگاه خواسته تا رضايتنامه اش را براي رفتن به يکي از تيم هاي معتبر اروپا صادر کنند. درخواست باشگاه هايي نظير ديناموزاگرب و چند تيم هلندي و روسي سبب شده تا مهاجم پرسپوليس فکر جدايي بيافتد.البته مسئولان پرسپوليس بدشان نمي آيد او را به يکي از تيم هاي مطرح اروپايي که پول خوبي هم خرج مي کند ترانسفر کنند اما برانکو خواهان ماندن اين بازيکن است.
سرمربي پرسپوليس به باشگاه اعلام کرده است در صورت جدايي طارمي بايد مهاجمي هم طراز با او به پرسپوليس بيايد. شرطي که نياز به پول کافي پرسپوليسي ها براي خريدن بازيکني شبيه به طارمي دارد. همين موضوع سبب شده است تا پرسپوليسي ها به طارمي پيشنهاد دهند در صورت ترانسفرش به اروپا درصد قابل توجهي را به باشگاه پرسپوليس بدهد تا رضايتنامه اش صادر شود. به نظر مي رسد طارمي با اين پيشنهاد موافقت نکند.





منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار