نمایشگاه پوستر اقتصاد مقاومتی با نمایش ۳۴ اثر از هنرمند و در راستای ترویج سیاست ‌های اقتصاد مقاومتی در کرمانشاه برپا شد.
کد خبر: ۴۴۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 21 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ نمایشگاه پوستر اقتصاد مقاومتی با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی، رئیس اداره امور فرهنگی  و روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه، جمعی از هنرمندان و علاقه مندان در مجتمع شهید آوینی شهر کرمانشاه افتتاح شد.

مظفر تیموری، رئیس ارشاد شهرستان کرمانشاه در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری - که امسال را با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال نام گذاری کردند- این نمایشگاه با همین مظنون به همت انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه وهمکاری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برای علاقه‌مندان برپاشده است.

تیموری، از نمایش ۳۴ اثر از هنرمندان انجمن گرافیک در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این آثار در قالب گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال که در قالب فراخوان جشنواره اعلام شده بود به نمایش در آمده است.

وی افزود: یک تعداد از آثار این نمایشگاه هم مربوط به اعضای کارگاهی بوده که اردیبهشت ماه گذشته در هنرستان هنرهای زیبا برگزار و آثارشان به چاپ رسیده بود و حاصل آن در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه، هدف از برگزاری این نمایشگاه را، ایجاد بسترهای لازم برای استفاده از تولید ملی در جهت رونق اقتصادی و ایجاد توسعه اقتصادی و همچنین ترویج سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: نمایشگاه از امروز به مدت ۱۰روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۹عصر آماده بازدید علاقه‌ مندان است.

لازم به ذکر است؛ در پایان مراسم  از ۵ نفر از برگزیدگان و حائز آثار برتر تقدیر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار