کد خبر: ۴۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۶ 07 June 2015
استاندار البرز گفت: مقاوم‌سازی منازل فرسوده در البرز در دستور کار ویژه است.
به گزارش خبرگزاری فارس ازکرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در استان البرز صورت گیرد رفع بافت‌های فرسوده است.
وی ادامه داد: متأسفانه آمار بافت‌های فرسوده در استان البرز و به ویژه در روستاها بسیار بالا است و لازم است تدابیر اساسی برای رفع این بافت‌ها به‌صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه شناسایی بافت‌های فرسوده در این استان باید به صورت جدی‌تری در دستور کار قرار گیرد، افزود: فرهنگ‌سازی برای رفع بافت‌های فرسوده به مالکان اینگونه واحدها نیز می‌تواند کمک بسیار خوبی برای رفع این بافت‌ها باشد.
طهایی با اشاره به وقوع سیل اخیر در استان البرز و بروز خسارات تأکید کرد: با توجه به وقوع این مهم در استان البرز باید بحث مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی و شهری به صورت جدی‌تری از سوی مسئولان ذیربط پیگیری شود.
استاندار البرز مقاوم‌سازی و ارتقاء کیفیت محلات روستایی را یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه دانست و افزود: یکی از کارآمدترین سیاست‌ها ترغیب و تشویق مالکان به نوسازی است.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در این جلسات حضور داشته باشند، گفت: مدیریت بحران در استان باید در حالت آرامش آمادگی مقابله با بحران را داشته باشد و به همین دلیل سیاست مدیریت بحران در استان باید برنامه‌های پیشگیرانه باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار