کد خبر: ۴۴۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴ 07 June 2015
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان البرز، ‌این استان می‌تواند در توسعه بنگاه‌های اقتصادی بسیار موفق عمل کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی اکبر طاهایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: استان البرز با توجه به ویژگی‌های اقتصادی از جمله وجود فرودگاه پیام،‌ قابلیت فراوانی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی دارد.
وی ادامه داد: استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند بخش قابل توجهی از ایجاد اشتغال و اقتصاد را در استان البرز شامل شود.
معاون وزیر کار افزود: باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه اشتغال گام‌های اساسی را برداریم و دغدغه موجود در این حوزه را مرتفع سازیم.
طاهایی یکی از مهمترین اقداماتی که در حوزه اشتغالزایی می‌توانیم در این استان انجام دهیم را توسعه بنگاه‌های اقتصادی عنوان کرد و ادامه داد: وجود منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام و وجود شهرک‌های صنعتی می‌تواند بسترهای توسعه اشتغالزایی را در استان فراهم کند.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دولت نیز گام‌های مهمی را در جهت توسعه اشتغال جوانان و رفع بیکاری در کشور انجام داده است، گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در این بخش می‌تواند معضل بیکاری را تا حدودی مرتفع سازد.
معاون وزیر کار ادامه داد: استان‌های مختلف کشور باید از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را کرده و زمینه توسعه اشتغال را فراهم کنند.
در این مراسم از تلاش‌های علی ایمانی قدردانی و سپس اسماعیل خلیلی به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز معرفی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار