محمد لقمان غفوری در گفتگو با تابناک:
معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان روانسر گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و ارگان ها ی شهرستان روانسر فعال می شود.
کد خبر: ۴۴۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 22 June 2017
محمد لقمان غفوری امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه،  با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نخبگان و فعالان امر به معروف  در سطح شهرستان روانسر، اظهارداشت: در راستای گسترش فریضه ی امربه معروف ونهی از منکر در مدارس و دانشگاهها ، تشکل های طلایه داران در دانشگاهها و یاوران معروف در مدارس این شهرستان ایجاد می شود.

 وی  در ادامه به تشکیل ستاد امر به معروف در ادارات و ارگان هایی که بیش از 10نفر نفر پرسنل دارنداشاره کرد وگفت:  براساس مصوبه ستاد امربه معروف در این ادارات  شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می شود .

معاون پرورشی آموزش وپرورش شهرستان روانسرتصریح کرد:  : در راستای تشکیل ستاد امربه معروف تهیه بانک اطلاعاتی از نخبگان و فعالان امر به معروف ، در جهت بهره گیری از ظرفیت رسانه های خبری و فضای مجازی  در دستورکار است
 
غفوری در ادامه گفت: برگزاری همایش های تربیتی در مدارس و دانشگاهها از جمله برنامه های معاونت فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این  شهرستان در سال جاری  است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار