کريس رونالدو براي اين که از زني آمريکايي صاحب فرزندان دوقلو شود هزينه بالايي پرداخته است.
کد خبر: ۴۴۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 22 June 2017
به گزارش تابناک : در هفته‌هاي پيش برخي رسانه‌هاي خبري، داستاني جالب توجهي را منتشر کردند که هنوز توسط شخصيت اصلي ماجرا، يعني کريستيانو رونالدو تأييد نشده است.
گويا ستاره پرتغالي اخيراً پدر 2 نوزاد دوقلو شده است و با پرداخت هزينه‌اي و با اجاره کردن رحم يک خانم در آمريکا پدر شده. حالا رسانه‌هاي پرتغالي در گزارشي در مورد مبلغي که کريس به اين خانم پرداخت کرده مطلبي را منتشر کرده‌اند. بنابر اين گزارش‌ها کريس 200 هزار يورو به خانمي که وضع حمل اين 2 نوزاد را برعهده گرفته پرداخته.
طبق گزارش منتشره در وب‌سايت Cmjornal، بعد از تولد نوزادان، خانمي که اين نوزادها را در شکمش داشته، همه حق و حقوق آنها را به ستاره پرتغالي واگذار خواهد کرد‌؛ دقيقاً مثل آنچه کريس در مورد تولد پسر اولش، کريستيانوي جونيور انجام داد و در سراسر دنيا نيز رايج است.
اين 2 نوزاد، يک دختر و يک پسر به نام‌هاي اوا و متئو هستند. در سال 2010 نيز کريس به صورت مشابهي اعلام کرد که صاحب يک پسر شده که حالا پسر او، کريستيانو جونيور 6 ساله است.
طبق گزارش رسانه‌هاي پرتغالي نوزادهاي دوقلوي کريس در آمريکا به دنيا آمده‌اند و به زودي به اسپانيا منتقل خواهند شد و مادر کريس مسئوليت انتقال نوزادان به اسپانيا را برعهده خواهد داشت.




منبع : خبرورزشی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار