مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در خرداد ماه در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته که ۳۲ درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده.
کد خبر: ۴۴۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 25 June 2017
به گزارش تابناک : داریوش باقرجوان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در خرداد ماه ۱۳۹۶ تعداد ۹میلیون و ۸۳۰ هزار و ۲۲۵ تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته که ۳۲ درصد از کل ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده که بیشترین حجم تردد در محور بندرعباس - بندر شهید رجایی با ۲۵۶ هزار و ۵۹۷ وسیله نقلیه، بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین را داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح جاده های استان معادل ۲۰۰ وسیله نقلیه در ساعت بوده، ضمن اینکه بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرعباس - بندر شهید رجایی با نرخ جریان تردد هزار و ۱۰۴وسیله نقلیه در ساعت بوده است و سرعت متوسط تردد در شبکه راههای دارای تردد شمار استان در مدت مذکور را ۷۱ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود : بیشترین سرعت متوسط در این مدت ۱۱۹ کیلومتر درساعت مربوط به محور درگهان - قشم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کمترین نرخ جریان ترافیک در این ایام با ۱۹ تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور سه راهی چهوو-لامرد بوده و گفتنی است که ۱۰ درصد وسایل نقلیه در جاده های استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرشهید رجائی - بندرعباس با ۲۲۰ هزار و ۷۵۶ وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

قابل ذکر است از مجموع کل تردد ۱۴ درصد وسایل نقلیه در جاده های استان سرعت مجاز را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف عدم رعایت سرعت مجاز مربوط به محور درگهان - قشم  با ۱۳۲هزار و ۴۶۸ وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

باقر جوان با تاکید براینکه درتمام محورهای استان دوربین های تردد شمار وکنترل سرعت این اداره کل درطول شبانه روز بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می کنند بیان داشت: اطلاعات متخلفین سرعت غیرمجاز بصورت آنلاین ومستقیم جهت اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می گردد.



منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار