فوری
حوالی ساعت 12 ظهر ساختمان پزشکان در خیابان سردار جنگل یاسوج دچار حریق شده که نیروهای آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفاء حریق نمودند.
کد خبر: ۴۴۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 28 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لحظاتی قبل دود غلیظی بر آسمان شهر یاسوج مشاهده شد که بنابر گزارشات اعلام شده این آتش سوزی از خیابان سردار جنگل یاسوج بوده است.
بنابر این گزارش حوالی ساعت 12 ظهر ساختمان پزشکان در خیابان سردار جنگل یاسوج دچار حریق شده که نیروهای آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفاء حریق نمودند.
آتش پاد سوم محمد رستمی در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: آتش‌سوزی حوالی ساعت12:20 دقیقه در مطب پزشکان واقع در میدان شهدای نیروی انتظامی شهر یاسوج رخ داد که بعد از تماس با آتش نشانی نخستین تیم آتش‌نشانی 3 دقیقه بعد از اطلاع از حادثه با نیروهای خود در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: بلافاصله پس از حضور نیروهای آتش نشانی آتش مهار شد که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشت اما خسارت‌ مالی ناچیزی به همراه داشته است.

رستمی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: وجود سبدهای پلاستیکی میوه در اطراف ساختمان و همچنین ایزوگام بودن ساختمان باعث توسعه و گسترش آتش‌سوز شد که خوشبختانه مهار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نکته منفی این حادثه حضور متعدد مردم در خیابان اطراف محل آتش سوزی بود که در حال گرفتن فیلم موبایلی بودند و همین کار هم باعث ایجاد موانعی در راه ماشین های آتش نشانی شده بود.
 
آتش سوزی در ساختمان پزشکان یاسوج/ سلفی ها مانع کار آتش نشانان + تصاویر 
آتش سوزی در ساختمان پزشکان یاسوج/ سلفی ها مانع کار آتش نشانان + تصاویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار