تهیه کننده فیلم سینمایی «سلام بمبئی» گفت: رسانه و سینما در کنار یکدیگر معنا و مفهوم پیدا می کنند و برخوردهای نادرست شایسته آنها نیست.
کد خبر: ۴۴۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 29 June 2017
به گزارش تابناک : جواد نوروزبیگی روز پنجشنبه افزود: رفتارهای تند و برخوردهای نادرست بین بازیگران و خبرنگاران، شایسته سینما و اصحاب رسانه نیست.
وی گفت: حضور همیشگی و مداوم اصحاب رسانه در کنار هنرمندان باعث ارتقای صنعت سینمای ایران شده و شایسته نیست که با مسائل پیش افتاده، تعامل و همدلی با یکدیگر را از بین ببریم.
نوروزبیگی با بیان اینکه برخی دلخوری ها به دلیل پافشاری در موقعیت ها به وجود می آید، اظهار کرد: رسانه و سینما در کنار یکدیگر معنا و مفهوم می یابند و نباید به مسائل پیش افتاده و جزئی دامن بزنیم و اگر مساله ای به وجود می آید باید به صورت مسالمت آمیز رفع شود.
تهیه کننده فیلم سینمایی «سیزده 59» ادامه داد: سالهای متمادی است که اصحاب رسانه در تمامی مراسم ها و جشنواره ها در کنار هنرمندان بوده اند و سینما با وجود رسانه برای مخاطب مفهوم پیدا می کند.
نوروزبیگی تصریح کرد: با توجه به اینکه کلید اصلی گستردگی صنعت سینما را مخاطبان تشکیل می دهند و بخش عمده ای از آنها جوانان هستند، طبیعی است که هنرمندان با رسانه ها تبادل فکری داشته باشند تا با طیف های مختلف ارتباط وسیع تری برقرار کنند.
وی اهمیت رسانه در اعتلای سینما را بسیار زیاد دانست و گفت: باید همکاری و تبادل فکری با اصحاب رسانه ارتقا یابد و این فعالیت با دوستی همراه باشد.
تهیه کننده فیلم سینمایی «جاودانگی» خاطرنشان کرد: همچنین در جامعه، هنرمندان از جایگاهی مناسبی برخوردار هستند و اصحاب رسانه نیز باید به آنها احترام بگذارد و بی جهت حواشی میان آنان به وجود نیاید.




منبع : ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار