در هیاهوی حذف بیمه خبرنگاران و اعتراض‌ها و گله‌مندی فعالان رسانه‌ای، ثبت‌نام بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه همزمان با سراسر کشور در اردبیل نیز آغاز شد.
کد خبر: ۴۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 08 June 2015

به گزارش فارس، در اجرای سیاست‌های کلان دولت تدبیر و امید مبنی بر تعمیم و توسعه سلامت هموطنان به‌ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و در استمرار پوشش خدمات بیمه درمان تکمیلی اعضای «صندوق اعتباری هنر» خدمات بیمه تکمیلی اعضای خود را از اول خردادماه 94 تا 31 اردیبهشت ماه سال آینده ارائه می‌کند.

اعلام شده تنها اعضای صندوق با داشتن بیمه پایه و یا کسانی که از طریق این صندوق زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند، مجاز به استفاده از خدمات بیمه درمان تکمیلی هستند با این وجود متقاضیانی که شرایط لازم برای عضویت را دارند در صورت طی مراحل عضویت قبل از ثبت‌نام می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

براساس نامه ارسالی از سوی مدیرعامل صندوق اعتباری هنری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، برای سال‌جاری تلاش شده تا خدمات بیمه تکمیلی با حداقل حق بیمه سهم اعضا لحاظ شود، به نحوی که مبلغ حق بیمه سالیانه هر فرد هشت میلیون و 100 هزار ریال که مبلغ چهار میلیون و 800 هزار ریال معادل 60 درصد از طریق صندوق اعتباری هنر و مبلغ سه میلیون و 300 هزار ریال معادل 40 درصد توسط اصحاب فرهنگ،‌ هنر و رسانه پرداخت می‌شود.

اعضای این صندوق در سراسر کشور تا 9 تیرماه سال‌جاری فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت‌نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.

این در حالی است که هنوز تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه که از سال‌های گذشته اقدام به پرداخت حق بیمه خود کرده بودند، از ابتدای امسال ادامه پوشش بیمه‌ای آنها با اختلال روبه‌رو شده و در این زمینه مشکلات و نارسایی‌هایی به وجود آمده که به رقم پیگیری‌ها هنوز این مشکلات برطرف نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار