امام جمعه شهرستان طبس گفت: درجامعه و لایه های زیرین آن آفات و آسیب های خطرناکی وجود داشته که امنیت ذهنی جامعه را مختل می کند که رفع آن ها نیازمند تلاش همه جانبه است.
کد خبر: ۴۵۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 01 July 2017
حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حادثه تلخ قتل فجیع اعضای یک خانواده در طبس، گفت: انداختن فردی داخل چاه و ریختن وسایل سنگین و خاک روی وی خقساوت قلب زیادی می خواهد.

وی افزود: در جامعه و لایه های زیرین آن آفات و آسیب های خطرناکی وجود دارد و باید همه ما برای علاج آن ها همه تلاش کنیم.

امام جمعه طبس با بیان اینکه این نوع حوادث امنیت ذهنی جامعه را به هم می زند، گفت: در این راستا اسلام برای کسانی که اینگونه جنایتی هایی را مرتکب می شوند، قصاص تعیین کرده است.

حجت الاسلام مهاجریان گفت: خوشبختانه با تلاش و بصیرت نیروهای مقدر نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان ذیربط در اولین فرصت این قاتل دستگیر  و به طبس منتقل شده است.

امام جمعه طبس ادامه داد: مردم انتظار دارند هر چه سریعتر این جانی محاکمه و به سزای اعمال زشتش برسد و در ملا عام نیز به  دار آویخته شود.

حجت الاسلام مهاجریان با اشاره به گرمای هوا در طبس، بیان کرد: با توجه به اینکه با بحران آب روبرو هستیم، باید در مصرف آب و برق کاملا صرفه جویی شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در بسیاری از شهرها و استان ها چندین ساعت از شبانه روز را آب و برق ندارند و ما نیز باید با صرفه جویی در آب، از این نعمت شکرگزاری کنیم.

امام جمعه طبس با اشاره به وعده های نامزدهای انتخاباتی اخیر بیام کرد: طی این ایام به دهیارها وعده وام ۱۰ میلیونی داده شد که طبق تحقیقات انجام شده است، روستاهایی که در آن فرد منتخب رأی کمتری آورده است، هنوز این وعده محقق نشده است.

سالروز شهادت چهارمین شهید محراب، سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، سالروزحمله ناجوانمردانه آمریکا به هواپیمایی مسافربری ایرباس در دوران دفاع مقدس، سالروز بزرگداشت علامه امینی، روز قلم، روز شهرداری و سالروز مسدود کردن دارایی های ایران توسط آمریکا از دیگر محورهای سخنان این هفته خطیب جمعه طبس بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار