مربی تیم فوتبال آلمان گفت که این تیم انتظارات قبل از مسابقات کنفدراسیون های 2017 را برآورده کرد و راه یافتن این تیم به مرحله نهایی نشان دهنده موجه بودن روند انتخاب بازیکنان است.
کد خبر: ۴۵۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 02 July 2017
به گزارش تابناک : تیم های ملی فوتبال آلمان و شیلی امشب در فینال جام کنفدراسیون ها 2017 در ورزشگاه سن پطرزبورگ به مصاف هم می روند. 
یواخیم لو، سرمربی 'دی منشافت' که شاگردانش به فینال این جام راه یافته اند، به خاطر ترکیب تیم فوتبال آلمان برای جام کنفدراسیون ها 2017 روسیه مورد انتقاد قرار گرفته بود. 
گرچه در تیم اعزامی آلمان به روسیه، تنها سه تن از ملی پوشان قهرمان جام جهانی 2014حضور داشتند، اما راه یافتن آلمان به همراه شیلی به مرحله نهایی مسابقات جام کنفدراسیون های 2017 نشان دهنده قدرت لایه های عمقی فوتبال آلمان است. 
لو در کنفرانس خبری گفت: هر وقت مسابقه ای در کار باشد و تیمی معرفی شود، حرف و حدیث هایی مطرح می شود و تصمیم های اتخاذ شده از دیدگاه های مختلف بررسی می شود.
وی افزود: این تصمیم مربوط به انتخاب گروهی بود که شاید به اندازه سایر گزینه ها تجربه بازی در سطح بین المللی را نداشتند. من با این تصمیم کاملا موافقم. 
به گفته وی، چشم اندازهای بهتری در انتظار تیم آلمان در روسیه است.
'یولیان درکسلر'، کاپیتان تیم آلمان و یکی از سه ملی پوش آلمان که در جام جهانی 2014 حضور داشته است، گفت که عملکرد ذخیره ها و هم تیمی هایش نشان دهنده قدرت و سلامت فوتبال این کشور است. 




منبع : یورو اسپورت 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار