رئیس هیأت جودوی استان تهران از فعالیت 70 باشگاه جودو در این استان خبر داد و گفت: مسابقات جودوی استان تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 02 July 2017
داوود بلوطی درباره وضع ورزش جودوی این استان اظهار کرد: استان تهران در رشته جودو از ظرفیت‌های خوبی در تمام رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و به‌ویژه بزرگسالان برخوردار است.

وی ادامه داد: مسابقات داخل استانی را ویژه ماه مبارک رمضان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار کردیم که جنبه انتخابی نداشت و تنها مناسبتی بود و تعداد زیادی جودوکار در آن شرکت کرده بودند.

رئیس هیأت جودوی استان تهران با تأکید بر اینکه مسابقات جودوی انتخابی استان از ۹ تیرماه در رده سنی پایه آغاز شده است، تصریح کرد: این رقابت در بخش نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

بلوطی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات جودوی استان تهران در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان اضافه کرد: دو هفته دیگر و پس‌ از این رقابت‌ها، رقابت‌های انتخابی جودوی جوانان و بزرگسالان استان تهران در اواخر تیرماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان تهران در جودوی کشور از نگاه فدراسیون رتبه نخست را در اختیار دارد، تصریح کرد: این مهم جایگاه استان تهران را در جودو نشان می‌دهد.

رئیس هیأت جودوی استان تهران با اشاره به فعالیت ۷۰ باشگاه جودو در استان تهران اضافه کرد: این باشگاه‌ها در جودوی استان تهران فعال و مشغول پرورش و استعدادیابی هستند.

بلوطی با بیان اینکه حدود ۱۲۰ مربی جودو در استان تهران فعالیت دارند، تصریح کرد: از بین مربیان فعال جودو در استان تهران، بخش عمده‌ای در باشگاه‌ها با جودوکاران در تمام رده‌های سنی کار می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار