جانشین انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری سارق مسلح احشام در یکی از روستاهای اطراف شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۵۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 02 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" علیرضا مرزبانی" گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت احشام در روستای خرس آباد ماموران انتظامی شهرستان به منظور بررسی موضوع وارد عمل شدند و شناسایی سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی توضیح داد: ماموران یگان امداد با انجام اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری سارقان به محل تردد آنان در جاده سراب نیلوفر و راه های احتمالی فرار آنها اعزام شدند.

جانشین انتظامی کرمانشاه یادآور شد:پس از گذشت حدودا 2 ساعت از وقوع سرقت سارق که به وسیله یک خودرو پژو 405 در حال انتقال احشام سرقتی بود توسط ماموران یگان امداد شناسایی که بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت سرسام آوری اقدام به فرار کرد. 

سرهنگ مرزبانی ادامه داد: در ابتدای شهر کرمانشاه متهم با پیاده شدن از خودرو به منظور فراز از چنگال قانون شروع به تیراندازی به سوی ماموران کرد که در تیراندازی متقابل پلیس مجروح و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد، گفت: در بازرسی از خودروی متهم تعداد شش راس گوسفند سرقتی کشف و ضبط گردید.

سرهنگ مرزبانی تاکید کرد: کار اطلاعاتی به منظور شناسایی و دستگیر سایر افراد احتمالی مرتبط با این سارق مسلح در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به کاهش 31 درصدی سرقت احشام در سال جاری گفت: در سه ماه اول سال، 71 فقره سرقت احشام در سطح استان اتفاق افتاده که با تلاش ماموران 83 مورد سرقت احشام که برخی از آنها مربوط به سال گذشته بوده، کشف شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار