روستایی گفت: در بهار پارسال، در بخش غیرنیروگاهی و نیروگاهی 28 میلیون لیتر در منطقه همدان مصرف شده بود که این مقدار با توجه به ذخیره‌سازی این نوع فرآورده در نیروگاه شهید مفتح همدان در بهار 96، به 178 میلیون لیتر رسید.
کد خبر: ۴۵۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 05 July 2017
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره به مصرف 38 میلیون و 65 هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده CNG در سه ماهه نخست امسال گفت: با توجه به این رقم در این بازه زمانی، معادل بیش از 34 میلیون لیتر در مصرف بنزین، این سرمایه ملی، صرفه‌جویی شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی اظهار کرد: پس از گذشت فصل بهار 96، بیش از 450 میلیون لیتر از انواع فرآورده نفتی مایع شامل بنزین، نفت‌سفید، نفت‌گاز و نفت‌کوره در این منطقه مصرف شد.

وی افزود: مصرف بنزین در این منطقه در بازه زمانی یادشده 121 میلیون و 630 هزار لیتر بوده که در مقایسه با مصرف سال گذشته در همین بازه زمانی 6 درصد افزایش داشته است.

روستایی ادامه داد: در سه ماهه اول سال 96، نفت گاز مصرفی این منطقه نیز با 145 میلیون لیتر، 2 درصد افزایش مصرف نسبت به پایان 3 ماهه ابتدای سال 95 را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت 93 روز از سالجاری، 5 میلیون و 950 هزار لیتر نفت‌سفید در این منطقه مصرف شده که با توجه مصرف حدود 7 میلیون لیتر در سال پیش، شاهد کاهش 14درصدی مصرف این فرآورده هستیم.

وی درباره نفت کوره مصرفی این منطقه نیز بیان کرد: در بهار پارسال، در بخش غیرنیروگاهی و نیروگاهی 28 میلیون لیتر در منطقه همدان مصرف شده بود که این مقدار با توجه به ذخیره‌سازی این نوع فرآورده در نیروگاه شهید مفتح همدان در بهار 96، به 178 میلیون لیتر رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: در منطقه همدان در بازه زمانی فوق 8428 تن گاز مایع مصرف شده که در قیاس با سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار