رئیس پلیس راه شمال استان فارس با اشاره به اینکه مرگ و میر در جاده های فارس بیداد می کند، گفت: روزانه به طور میانگین سه نفر در جاده های استان فارس جان خود را از دست می دهند.
کد خبر: ۴۵۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 06 July 2017

تابناک فارس به نقل از شبستان:  سرهنگ احمد احمدی، رئیس پلیس راه شمال استان فارس امروز  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در نوروز 96 کاهش تصادفات را شاهد بودیم، گفت: در سه ماه اول سال سه درصد کاهش متوفیات تصادفات را شاهد بودیم.

 

وی با اشاره به اینکه در بحث ناوگان عمومی بیشترین حوادث در فارس اتفاق افتاده است، اظهار داشت: مرگ و میر در جاده های فارس بیداد می کند، سال گذشته یک هزار و 500 نفر کشته شاهد بودیم.

 

سرهنگ احمدی با تاکید بر اینکه روزانه به طور میانگین سه نفر در جاده های استان فارس جان خود را از دست می دهند، یادآور شد: دستگاه های فرهنگی باید در فرهنگ سازی رانندگی بکوشند.

 

رئیس پلیس راه شمال استان فارس اظهار داشت: فارس کریدور ارتباطی شمال و جنوب کشور محسوب می شود و با یک هزار و 74 کشته با فاصله معناداری از خراسان رضوی در رتبه چهارم قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه طرح تابستانه پلیس راه آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه دارد، اظهار داشت: سالانه 25 هزار نفر در جاده های استان مجروح می شوند که لزوم فرهنگ سازی برای رانندگی را چند برابر می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار