رئیس کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر سابق بانک ملی همدان نگاه حمایت گرانه از تولیدکنندگان داشت و به این ترتیب مشکلات بسیاری از تولید کنندگان رفع شد و رونق اقتصادی نیز در این استان شکل گرفت.
کد خبر: ۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲ 12 February 2015
رئیس کمیسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر سابق بانک ملی همدان نگاه حمایت گرانه از تولیدکنندگان داشت و به این ترتیب مشکلات بسیاری از تولید کنندگان رفع شد و رونق اقتصادی نیز در این استان شکل گرفت.

به گزارش ایسنا "محمدعلی پورمختار" سه شنبه 21 بهمن در مراسم تودیع و معارفه مدیر بانک ملی استان همدان، افزود: با توجه به وجود محدودیتها و ملزومات بانکی، مدیری می تواند در این عرصه موفق شود که با جلب اعتماد سرمایه گذاری و حفظ نظام بانکی مشتری جذب کند.

وی تصریح کرد: بانک ملی مانند همیشه پیشتاز بوده و کمیسیون اصل 90 در تلاش است تا بتواند دست تولیدکنندگان را بیشتر بگیرد و به این ترتیب با همکاری بانک ملی باید در این مسیر پیش قدم بوده و در کاهش گله مندی های تولیدکنندگان سهیم باشیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با این مسیر به افزایش سرمایه بانکی ملی کمک ویژه شده و به این ترتیب دست نظام بانکی بازتر شود.

پورمختار از اعطای تسهیلات وام ازدواج توسط بانک ملی بیشتر از تعهدش ابرازخرسندی کرد و گفت: هنگامی که گرهی از مشکلات مردم باز می شود از مشکلات اصلی کاسته می شود چرا که امر ازدواج موضوعی بسیار مهم برای کشور ماست.

بانک ملی در ایجاد و افزایش اشتغال کمک شایایی کرده است

معاون برنامه ریزی استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: بانک ملی برای استانداری بسیار مهم است چرا که در افزایش و ایجاد اشتغال کمک شایانی به استان کرده و انتظار داریم این روند ادامه داشته باشد.

"خسرو سامری" افزود: بانک ملی با مجموعه استانداری برای تعیین تکلیف و رفع مشکلات مالی تولیدکنندگان کمک بسیار زیادی کرد که خوشبختانه شاهد رونق اشتغال و اقتصاد استان شدیم.

وی ادامه داد: در سالجاری هشت هزار و 522 نفر به بیمه شدگان تامین اجتماعی افزوده شد که این موضوع نشان دهنده رفع مشکلات تولیدکنندگان و بازگشت نیروهای انسانی به کار و برگشت سرمایه ها به مجموعه تامین اجتماعی است.

پرداخت وام ازدواج زکات بانک ملی بود

مدیر سابق بانک ملی استان همدان نیز در این مراسم گفت: بانک ملی کل کشور 330 هزار میلیارد تومان وام ازدواج و استان همدان 121 میلیارد تومان وام ازدواج پرداخت کرده است که در مجموع در سالجاری 13 هزار و 580 نفر از وام ازدواج بهره مند شدند.

"منوچهر رضانیا" افزود: بانک ملی استان همدان در بین سایر بانکهای استان همدان بالاترین رتبه پرداخت وام ازدواج را به خود اختصاص داده و این امر به نوعی برای بانک ملی زکات محسوب شده است.

وی گفت: مجموعه دانشگاه ها بهترین مشاوران برای امور اقتصادی هستند که باید برای ایجاد ارتباط بین اقتصاد و دانشگاه در هر مسئولیتی که باشیم تلاش کنیم.

وی گفت: 55 درصد منابع ما در بانکهای خصوصی است که هیچ کمکی به دولت نمی کنند و این برای استان همدان خوشایند نیست بنابراین باید زمینه های جلب رضایت مشتری فراهم شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار