کد خبر: ۴۵۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 06 July 2017
تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وجود برخی اختلافات جناحی در کشور، تأکید کرد: مسئولان باید به دور از اختلافات جناحی بر حل مشکلات کشور اعم از تولید ، اشتغال و رفع بیکاری متمرکز شوند.

 آیت الله زین العابدین قربانی صبح پنج شنبه در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتظار داریم سفر ایشان به استان گیلان دارای برکات فراوانی باشد.

 وی با بیان اینکه متاسفانه امروز کشور درگیر برخی مسائل حاشیه ای شده است، افزود: در جامعه اسلامی ایران جایی برای دعواهای جناحی وجود ندارد زیرا در میان دعواهای سیاسی تنها مردم ضرر دیده و آسیب می بینند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با تأکید برضرورت کاهش اختلاف در سطح کشور، گفت: وجود این اختلافات تنها سبب می شود که سرمایه گذاران خارجی و داخلی اعتمادی برای سرمایه گذاری در کشور نداشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بیشتر تمرکز و نیروی خود را در زمینه حل مسائل و مشکلات مردم قرار دهند، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی و شخص آقای لاریجانی می تواند نقش مهمی در زمینه کاهش اختلافات در جامعه ایفا کند.

آیت الله قربانی همچنین از همدلی و همکاری خوب مسئولان استانی اعم از استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سطح استان تشکر و قدردانی کرد و یادآورشد: یکی از مهم ترین موضوعات برای رشد و توسعه استان گیلان جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش های مختلف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار