کد خبر: ۴۵۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 08 July 2017
امام جمعه موقت اهواز، با اشاره توهین یکی فعالان سیاسی جریان اصلاح‌طلب به صحابه پیامبرگفت: شخص توهین کننده به صحابه پیامبر تا زمانی که عذر خواهی نکند، و اصرار بر گفته خود داشته باشد، باید از تمام مجامع رسمی و غیر رسمی طرد شود.

حجت السلام سید ابوالحسن حسن‌زاده امروز، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در اهواز، با انتقاد از توهین رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی در مسجد سلیمان اظهار کرد: بنده از طریق فضای مجازی و  واکنش‌هایی که در شبکه‌های مجازی نسبت به این قضیه شد، در جریان بی‌احترامی این شخص به صحابه پیامبر قرار گرفتم.

وی با اشاره به واکنش استاندار خوزستان به توهین این شخص تصریح کرد: پس از توهین رئیس ستاد روحانی در مسجدسلیمان به صحابه پیامبر برخی اعضا جلسه را به نشانه اعتراض ترک کردند، که این حرکت بسیار خوبی است، اما کافی نیست.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه شنیده شده شخص توهین کرده اظهار پشیمانی کرده و خود را فدایی اهل بیت و اصحاب آنها عنوان کرده است، خاطر نشان کرد: اگر این جریان صحت دارد، قدم خوبی است.

حسن زاده افزود: اما اگر عذر خواهی از طرف این شخص صورت نگیرد، در واقع  تنها محکوم کردن وی و ترک جلسه به نشانه اعتراض به توهینی که کرده نمی‌تواند کافی باشد.

وی با اشاره به وضعیت استان  توهین رئیس ستاد روحانی در مسجدسلیمان به صحابه پیامبر را به لحاظ تاریخی و اعتقادی خطا عنوان کرد، شخص توهین کننده به صحابه پیامبر تا زمانی که عذر خواهی نکند، و اصرار بر گفته خود داشته باشد، باید از تمام مجامع رسمی و غیر رسمی طرد شود.

امام جمعه موقت اهواز، در پایان خاطرنشان کرد: نوع اظهار نظر این فرد به صحابه پیامبر باید محکوم شود، تا در آینده  شاهد تکرار این اظهارات غلط نباشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار